ΆΡΘΡΟ 18. παρ. 1
Η αποσύνδεση των Πρότυπων Γυμνασίων από τα Πρότυπα Λύκεια δεν πρέπει να εφαρμοσθεί για τους μαθητές που ήδη φοιτούν στα Πρότυπα Γυμνάσια, καθώς:
1. πρόκειται για αδικαιολόγητο αιφνιδιασμό και ανατροπή των δεδομένων των οικογενειών των μαθητών που είχαν κάνει τον προγραμματισμό τους με 6 ετή ορίζοντα.
2. είναι άδικο και ασυνεπές από τη μεριά του Υπουργείου να αλλάζει ξαφνικά, κατά τη διάρκεια φοίτησης των μαθητών, το θεσμικό πλαίσιο.
3. πιθανή αποτυχία των μαθητών θα έχει αρνητικές ψυχολογικές επιπτώσεις, καθώς θα αναγκαστούν να αλλάξουν, μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, 3 ετών, σχολικό περιβάλλον & προπάντων φίλους!
4. η αριστεία δεν επιτυγχάνεται/ αποδεικνύεται μόνο μέσω εξετάσεων αλλά μέσω του υψηλού επιπέδου του εκπαιδευτικού έργου που γίνεται στα Π.Σ.
ΆΡΘΡΟ 18. παρ. 2
Θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για αποζημίωση από τη μεριά του κράτους, με κάποιο τρόπο, των εξόδων μετακίνησης των μαθητών, όπως γίνεται σε άλλα σχολεία (μουσικά, καλλιτεχνικά ή σχολεία που βρίσκονται μακριά από τον τόπο κατοικίας των μαθητών, κλπ). Θα μπορούσε άλλωστε να αποτελέσει και ένα είδος επιβράβευσης !!!!
ΆΡΘΡΟ 18. παρ. 1 Η αποσύνδεση των Πρότυπων Γυμνασίων από τα Πρότυπα Λύκεια δεν πρέπει να εφαρμοσθεί για τους μαθητές που ήδη φοιτούν στα Πρότυπα Γυμνάσια, καθώς: 1. πρόκειται για αδικαιολόγητο αιφνιδιασμό και ανατροπή των δεδομένων των οικογενειών των μαθητών που είχαν κάνει τον προγραμματισμό τους με 6 ετή ορίζοντα. 2. είναι άδικο και ασυνεπές από τη μεριά του Υπουργείου να αλλάζει ξαφνικά, κατά τη διάρκεια φοίτησης των μαθητών, το θεσμικό πλαίσιο. 3. πιθανή αποτυχία των μαθητών θα έχει αρνητικές ψυχολογικές επιπτώσεις, καθώς θα αναγκαστούν να αλλάξουν, μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, 3 ετών, σχολικό περιβάλλον & προπάντων φίλους! 4. η αριστεία δεν επιτυγχάνεται/ αποδεικνύεται μόνο μέσω εξετάσεων αλλά μέσω του υψηλού επιπέδου του εκπαιδευτικού έργου που γίνεται στα Π.Σ. ΆΡΘΡΟ 18. παρ. 2 Θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για αποζημίωση από τη μεριά του κράτους, με κάποιο τρόπο, των εξόδων μετακίνησης των μαθητών, όπως γίνεται σε άλλα σχολεία (μουσικά, καλλιτεχνικά ή σχολεία που βρίσκονται μακριά από τον τόπο κατοικίας των μαθητών, κλπ). Θα μπορούσε άλλωστε να αποτελέσει και ένα είδος επιβράβευσης !!!!