Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Τόσο εγώ ο ίδιος, όσο και ο κύκλος μου, στηρίξαμε την υποψηφιότητά σας στις εκλογές καθώς πιστεύουμε ότι είστε ένας άνθρωπος με πολλά προσόντα που μπορεί να προσφέρει πολλά στη χώρα μας γενικότερα και στην παιδεία ειδικότερα.
Κατά την άποψή μου, είναι εσφαλμένη η μη διασύνδεση των Πρότυπων Γυμνασίων με τα Πρότυπα Λύκεια.
Οι μαθητές που φοιτούν σε Πρότυπα Γυμνάσια έχουν επιτύχει την εισαγωγή τους σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές εξετάσεις και ανταποκρίνονται καθημερινά σε ένα εξαιρετικά απαιτητικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
Οι μαθητές αυτοί – στη συντριπτική τους πλειοψηφία – είναι άριστοι. Αυτό μπορεί κανείς να το διαπιστώσει εύκολα από τους βαθμούς τους στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Είναι υπερβολικό να ζητάτε από τους συγκεκριμένους μαθητές να αποδεικνύουν συνεχώς την αξία τους και μάλιστα με ανοιχτές – ανταγωνιστικές εξετάσεις προκειμένου να ακολουθήσουν τη φυσική πορεία που ακολουθούν οι μαθητές των άλλων γυμνασίων.
Θα μπορούσατε να ορίσετε ένα κατώτατο όριο της γενικής τους βαθμολογίας για την εισαγωγή τους στο Πρότυπο Λύκειο. Έτσι, θα έχουν ένα επιπλέον κίνητρο για καλή απόδοση σε όλες τις τάξεις του γυμνασίου. Διαφορετικά, στη Γ γυμνασίου όλοι οι μαθητές θα στρέφονται στα φροντιστήρια, ακυρώνοντας τη δουλειά που γίνεται στο σχολείο, διεκδικώντας τη θέση που τους αξίζει στο Πρότυπο Λύκειο.
Ενισχύστε την αριστεία, αλλά όχι την παραπαιδεία!
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Τόσο εγώ ο ίδιος, όσο και ο κύκλος μου, στηρίξαμε την υποψηφιότητά σας στις εκλογές καθώς πιστεύουμε ότι είστε ένας άνθρωπος με πολλά προσόντα που μπορεί να προσφέρει πολλά στη χώρα μας γενικότερα και στην παιδεία ειδικότερα. Κατά την άποψή μου, είναι εσφαλμένη η μη διασύνδεση των Πρότυπων Γυμνασίων με τα Πρότυπα Λύκεια. Οι μαθητές που φοιτούν σε Πρότυπα Γυμνάσια έχουν επιτύχει την εισαγωγή τους σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές εξετάσεις και ανταποκρίνονται καθημερινά σε ένα εξαιρετικά απαιτητικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Οι μαθητές αυτοί – στη συντριπτική τους πλειοψηφία – είναι άριστοι. Αυτό μπορεί κανείς να το διαπιστώσει εύκολα από τους βαθμούς τους στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Είναι υπερβολικό να ζητάτε από τους συγκεκριμένους μαθητές να αποδεικνύουν συνεχώς την αξία τους και μάλιστα με ανοιχτές – ανταγωνιστικές εξετάσεις προκειμένου να ακολουθήσουν τη φυσική πορεία που ακολουθούν οι μαθητές των άλλων γυμνασίων. Θα μπορούσατε να ορίσετε ένα κατώτατο όριο της γενικής τους βαθμολογίας για την εισαγωγή τους στο Πρότυπο Λύκειο. Έτσι, θα έχουν ένα επιπλέον κίνητρο για καλή απόδοση σε όλες τις τάξεις του γυμνασίου. Διαφορετικά, στη Γ γυμνασίου όλοι οι μαθητές θα στρέφονται στα φροντιστήρια, ακυρώνοντας τη δουλειά που γίνεται στο σχολείο, διεκδικώντας τη θέση που τους αξίζει στο Πρότυπο Λύκειο. Ενισχύστε την αριστεία, αλλά όχι την παραπαιδεία!