Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΑΓΟΥΤΑΡΗΣ | 27 Απριλίου 2020, 19:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Exoυμε παλι με το παρον νομοσχέδιο την απαράδεκτη υποβάθμιση της χημείας η οποία συνεχίζει να έιναι απουσα στην θετική κατεύθυνση στη Β λυκειου.Οποτε πεφτει ολο το βαρος της εκμάθισης βασικων εννοιων στη Γ λυκειου. Θα πρεπει να μπουν τουλάχιστον 2 ωρες στην θετική κατεύθυνση στη Β λυκειου ώστε οι μαθητές να προλάβουν να εμβαθυνουν σε βασικες εννοιες. Στη Γ λυκειου τοτε θα εχουν ηδη παρει μια πρωτη γευση απο τη Β για τις διαμοριακες δυναμεις ...τη χημικη κινητικη και ισορροπια ..κλπ. Στη Γ λυκειου προφανως το μαθημα ειναι απαραιτητο στο συνολο της θετικης κατευθυνσης δλδ πολυτεχνικες σχολες και επιστημων υγειας. Να σημειωσουμε οτι η χημεια στο Γυμνασιο ειναι ουσιαστικα εξαφανισμένη και στο λυκειο-ειδικα στη Γ- πεφτει ολο το βαρος μιας τεράστιας υλης οπου οι μαθητες ερχονται σε επαφη για πρωτη φορα.Με την ευκαιρια της επιδημιας κατεστη δυνατον να αντιληφθουμε ολοι μας οτι η χημεια η βιοχημεια και η βιολογια ειναι βασικες επιστημες στις οποιες στηριζεται οχι μονο ο παραγωγικος ιστος αλλα και η ανακαλυψη φαρμακων και εμβολιων για την καταπολεμηση ασθενειων και θανατηφορων επιδημιων. Χωρις αυτες τις επιστημες θα εχουμε συνεχως εκατομβες νεκρων και παγκοσμιες επιδημιες που δεν θα αντιμετωπιζονται με κανενα μεσο.