Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΕΙΡΗΝΗ | 27 Απριλίου 2020, 19:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η μείωση ωρών διδασκαλίας από τα μαθήματα προσανατολισμού στην Γ Λυκείου δεν είναι στην σωστή βάση.Η λογική του κόντρα μαθήματος δεν νομίζω ότι εξυπηρετεί κάποιο σκοπό. Τα παιδιά στην Γ Λυκείου έχουν αρκετό άγχος και αγωνία για τις πανελλήνιες ώστε να προστεθεί επιπλέον μάθημα για τις απολυτήριες και μάλιστα αντίθετο με τον προσανατολισμό τους. Άλλωστε μέχρι την Β Λυκείου διδάσκονται όλα τα βασικά μαθήματα που χρειάζονται για απόκτηση σφαιρικότερης γνώσης.