Αξιότιμη κα Κεραμέως,
είμαι μαθήτρια Προτύπου Γυμνασίου Νέας Σμύρνης και θα ήθελα να δηλώσω πως τις απόψεις μου σχετικά με το άρθρο 18 για τους εξής λόγους:
1)Οι μαθητές της Α' και της Β' Γυμνασίου, που φοιτούν αυτή την περίοδο σε Πρότυπα Γυμνάσια, εισήλθαν στο σχολείο τους δίνοντας εξετάσεις υψηλού βαθμού δυσκολίας και γνωρίζοντας πως θα φοιτήσουν σε αυτό το σχολείο για έξι και όχι για τρία χρόνια.
2)Όλα αυτά τα παιδιά που φοιτούν σε Πρότυπα και γενικότερα τα παιδιά όλων των γυμνασίων είναι έφοιβοι. Αυτό σημαίνει πως, είτε το καταλαβαίνετε είτε όχι, η εξοικείωση τους σε ένα άγνωστο για αυτούς περιβάλλον και με ανθρώπους που δεν γνωρίζουν ίσως είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι που περνούν στο γυμνάσιο. Μετά από πολλή προσπάθεια καταφέρνουν να γίνουν μέλοι μιας παρέας και πια να αισθάνονται άνετα όταν βρίσκονται στο περιβάλλον του σχολείου.
Αυτό σημαίνει ότι με τις εξετάσεις που προτείνετε να προσθεθούν, τα παιδιά αυτά ίσως χάσουν τις παρέες που είχαν τόσα χρόνια και το περιβάλλον στο οποίο ουσιαστικά περνούσαν τις μισές ώρες της ημέρας τους. Αφού όπως ανέφερα προηγουμένος, είμαι έφηβοι, γνωρίζω πως ο χωρισμός φιλιών που υπάρχουν τόσα χρόνια μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στη ψυχολογία ενός παιδιού τέτοιας ηλικίας.
3)Με αυτά τα μέτρα που θέλετε να πάρετε δείχνετε πως θέλετε να ενισχύσετε οικονομικά τα φροντηστήρια.
4)Ακυρώνετε τις προσπάθειες των καθηγητών, οι οποίοι προσπαθούν τόσα χρόνια να κάνουν ότι καλύτερο μπορούν για να διδάξουν στα παιδιά όλη την ύλη και να την κάνουν κατανοητή.
5)Αναγκάζετε έτσι όλους τους μαθητές της Γ' Γυμνασίου να δώσουν βάση στα δύο εξεταζόμενα μαθήματα, Γλώσσα και Μαθηματικά, με αποτέλεσμα η επίδοση τους σε όλα τα άλλα μαθήματα να μην είναι τόσο καλή.
6)Δεν είναι μόνο το θέμα των εξετάσεων γενικότερα που μας αγχώνει, αλλά τη λύπη που θα μας προκαλέσει το γεγονός του να μην περάσει κάποιος φίλος μας. Δεν θα έλεγα πως αυτό μας επηρεάζει να βλέπουμε ανταγωνιστικά ο ένας τον άλλον, όπως κάποιοι ανέφεραν. Φανταστείτε να μετέφεραν τον τόπο στον οποίο εργάζατε και να σας έστελναν σε ένα άλλο μέρος, που σημαίνει διαφορετικό περιβάλλον και διαφορετικοί άνθρωποι γύρω σας.
Φανταστείτε πως τα συναισθήματα που θα νιώθατε αν τα συγκρίνεται με ενός εφήβου στην περίπτωση που χάσει τους φίλους του λόγω των εξετάσεων είναι ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. Να σας πω γιατί; Επειδή οι φίλοι που έχουμε και όλα τα παιδιά, τα οποία βλέπουμε στον χώρο του σχολείου είτε βρίσκονται μέσα στον κύκλο μας είτε όχι, είναι η καθημερινότητά μας. Είναι κομμάτι της ζωής μας και αλλάζει δύσκολα. Προσωπικά, οι φιλοί που έχω είναι σαν την οικογένεια μου για μένα.
Άμα διαβάσετε τα σχόλια ίσως δεν υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος που βρίσκει την πρόταση σας δίκαια και προς κάθε άποψη λογική. Γονείς, εκπαιδευτική και μαθητές, ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ.
Πιστεύω υπάρχουν σημαντικότερα ζητήματα που αναφορούν την παιδεία, παρά αυτό.
Έχετε αναστατώσει όλους με αυτό το άρθρο και αν τελικά όλο αυτό ψηφιστεί θα μας βρείτε όλους στον δρόμο σας.
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
Αξιότιμη κα Κεραμέως, είμαι μαθήτρια Προτύπου Γυμνασίου Νέας Σμύρνης και θα ήθελα να δηλώσω πως τις απόψεις μου σχετικά με το άρθρο 18 για τους εξής λόγους: 1)Οι μαθητές της Α' και της Β' Γυμνασίου, που φοιτούν αυτή την περίοδο σε Πρότυπα Γυμνάσια, εισήλθαν στο σχολείο τους δίνοντας εξετάσεις υψηλού βαθμού δυσκολίας και γνωρίζοντας πως θα φοιτήσουν σε αυτό το σχολείο για έξι και όχι για τρία χρόνια. 2)Όλα αυτά τα παιδιά που φοιτούν σε Πρότυπα και γενικότερα τα παιδιά όλων των γυμνασίων είναι έφοιβοι. Αυτό σημαίνει πως, είτε το καταλαβαίνετε είτε όχι, η εξοικείωση τους σε ένα άγνωστο για αυτούς περιβάλλον και με ανθρώπους που δεν γνωρίζουν ίσως είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι που περνούν στο γυμνάσιο. Μετά από πολλή προσπάθεια καταφέρνουν να γίνουν μέλοι μιας παρέας και πια να αισθάνονται άνετα όταν βρίσκονται στο περιβάλλον του σχολείου. Αυτό σημαίνει ότι με τις εξετάσεις που προτείνετε να προσθεθούν, τα παιδιά αυτά ίσως χάσουν τις παρέες που είχαν τόσα χρόνια και το περιβάλλον στο οποίο ουσιαστικά περνούσαν τις μισές ώρες της ημέρας τους. Αφού όπως ανέφερα προηγουμένος, είμαι έφηβοι, γνωρίζω πως ο χωρισμός φιλιών που υπάρχουν τόσα χρόνια μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στη ψυχολογία ενός παιδιού τέτοιας ηλικίας. 3)Με αυτά τα μέτρα που θέλετε να πάρετε δείχνετε πως θέλετε να ενισχύσετε οικονομικά τα φροντηστήρια. 4)Ακυρώνετε τις προσπάθειες των καθηγητών, οι οποίοι προσπαθούν τόσα χρόνια να κάνουν ότι καλύτερο μπορούν για να διδάξουν στα παιδιά όλη την ύλη και να την κάνουν κατανοητή. 5)Αναγκάζετε έτσι όλους τους μαθητές της Γ' Γυμνασίου να δώσουν βάση στα δύο εξεταζόμενα μαθήματα, Γλώσσα και Μαθηματικά, με αποτέλεσμα η επίδοση τους σε όλα τα άλλα μαθήματα να μην είναι τόσο καλή. 6)Δεν είναι μόνο το θέμα των εξετάσεων γενικότερα που μας αγχώνει, αλλά τη λύπη που θα μας προκαλέσει το γεγονός του να μην περάσει κάποιος φίλος μας. Δεν θα έλεγα πως αυτό μας επηρεάζει να βλέπουμε ανταγωνιστικά ο ένας τον άλλον, όπως κάποιοι ανέφεραν. Φανταστείτε να μετέφεραν τον τόπο στον οποίο εργάζατε και να σας έστελναν σε ένα άλλο μέρος, που σημαίνει διαφορετικό περιβάλλον και διαφορετικοί άνθρωποι γύρω σας. Φανταστείτε πως τα συναισθήματα που θα νιώθατε αν τα συγκρίνεται με ενός εφήβου στην περίπτωση που χάσει τους φίλους του λόγω των εξετάσεων είναι ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. Να σας πω γιατί; Επειδή οι φίλοι που έχουμε και όλα τα παιδιά, τα οποία βλέπουμε στον χώρο του σχολείου είτε βρίσκονται μέσα στον κύκλο μας είτε όχι, είναι η καθημερινότητά μας. Είναι κομμάτι της ζωής μας και αλλάζει δύσκολα. Προσωπικά, οι φιλοί που έχω είναι σαν την οικογένεια μου για μένα. Άμα διαβάσετε τα σχόλια ίσως δεν υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος που βρίσκει την πρόταση σας δίκαια και προς κάθε άποψη λογική. Γονείς, εκπαιδευτική και μαθητές, ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ. Πιστεύω υπάρχουν σημαντικότερα ζητήματα που αναφορούν την παιδεία, παρά αυτό. Έχετε αναστατώσει όλους με αυτό το άρθρο και αν τελικά όλο αυτό ψηφιστεί θα μας βρείτε όλους στον δρόμο σας. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ