Είμαι Διδάκτωρ ΕΜΠ και γονέας μαθητή Λυκείου και θεωρώ ότι το μηχανογραφικό πρέπει να συμπληρώνεται ΜΕΤΑ την ανακοίνωση των βαθμολογιών, ΟΧΙ πριν. Είναι άλλο πράγμα ο επαγγελματικός προσανατολισμός, που πρέπει να γίνεται έγκαιρα, κι άλλο πράγμα η συμπλήρωση του μηχανογραφικού. Αφήστε τα παιδιά ήσυχα να διαβάζουν το Μάρτιο κι όχι να τρέχουν πίσω από τη γραφειοκρατία του Υπουργείου και των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης. Το παράδειγμα του Υπουργείου με τη μαθήτρια που έπιασε 18010 μόρια και δεν εισήχθη σε ΑΕΙ είναι ατυχέστατο : η μαθήτρια πιθανόν απλά ήθελε να περάσει οπωσδήποτε και μόνο στην Ιατρική/Βιολογία και όχι αλλού, συμπλήρωσε λοιπόν το μηχανογραφικό της μήπως και γίνει καμιά "στραβή" και πέσουν οι βάσεις. Ασχοληθείτε καλύτερα με το να βρείτε πόρους για τη Δημόσια Παιδεία, γιατί γεμίσατε πόλεις και χωριά με ΤΕΙ από Κοινοτικά κονδύλια και τώρα δεν ξέρετε πού να βρείτε λεφτά, άσχετα με το αν προεκλογικά "λεφτά υπήρχαν". Η βαθμολογική βάση του 10 της Μαριέττας για εισαγωγή σε ΑΕΙ/ΤΕΙ, η προσπάθεια αλλαγής του Άρθρου 16 για ιδιωτικά ΑΕΙ, ο "Καλλικράτης" στα ΑΕΙ/ΤΕΙ, όλα στο ίδιο αποσκοπούν : προσαρμογή της Δημόσιας Παιδείας σε λιγότερους πόρους. Ασχοληθείτε λοιπόν καλύτερα μ' αυτό κι αφήστε τα διαδικαστικά ζητήματα με τα μηχανογραφικά.
Είμαι Διδάκτωρ ΕΜΠ και γονέας μαθητή Λυκείου και θεωρώ ότι το μηχανογραφικό πρέπει να συμπληρώνεται ΜΕΤΑ την ανακοίνωση των βαθμολογιών, ΟΧΙ πριν. Είναι άλλο πράγμα ο επαγγελματικός προσανατολισμός, που πρέπει να γίνεται έγκαιρα, κι άλλο πράγμα η συμπλήρωση του μηχανογραφικού. Αφήστε τα παιδιά ήσυχα να διαβάζουν το Μάρτιο κι όχι να τρέχουν πίσω από τη γραφειοκρατία του Υπουργείου και των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης. Το παράδειγμα του Υπουργείου με τη μαθήτρια που έπιασε 18010 μόρια και δεν εισήχθη σε ΑΕΙ είναι ατυχέστατο : η μαθήτρια πιθανόν απλά ήθελε να περάσει οπωσδήποτε και μόνο στην Ιατρική/Βιολογία και όχι αλλού, συμπλήρωσε λοιπόν το μηχανογραφικό της μήπως και γίνει καμιά "στραβή" και πέσουν οι βάσεις. Ασχοληθείτε καλύτερα με το να βρείτε πόρους για τη Δημόσια Παιδεία, γιατί γεμίσατε πόλεις και χωριά με ΤΕΙ από Κοινοτικά κονδύλια και τώρα δεν ξέρετε πού να βρείτε λεφτά, άσχετα με το αν προεκλογικά "λεφτά υπήρχαν". Η βαθμολογική βάση του 10 της Μαριέττας για εισαγωγή σε ΑΕΙ/ΤΕΙ, η προσπάθεια αλλαγής του Άρθρου 16 για ιδιωτικά ΑΕΙ, ο "Καλλικράτης" στα ΑΕΙ/ΤΕΙ, όλα στο ίδιο αποσκοπούν : προσαρμογή της Δημόσιας Παιδείας σε λιγότερους πόρους. Ασχοληθείτε λοιπόν καλύτερα μ' αυτό κι αφήστε τα διαδικαστικά ζητήματα με τα μηχανογραφικά.