Οι μαθητές στα πρότυπα γυμνάσια εισάγονται μετά από αυστηρές, ιδιαίτερα απαιτητικές και αδιάβλητες εξετάσεις.
Είναι επομένως απαράδεκτο να τους ζητάμε να υποβληθούν σε εξετάσεις από το Γυμνάσιο στο Λύκειο.Εξάλλου η δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι βαθμίδα εκπαιδευσης με διαρκή και απρόσκοπτη φοίτηση.
Μετά από 3 χρόνια στο τέλος του λυκείου προσέρχονται σε εξετάσεις για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Έτσι το σχολείο μεταβάλλεται σε διαρκές εξεταστικό κέντρο.
Στα φροντιστήρια δίνεται η ευκαιρία νέων τμημάτων και επομένως αποκτούν νέα πελατεία.
Τέλος και σημαντικότερο όλων είναι η ψυχολογία των εφήβων μαθητών. Στο Γυμνάσιο διαμορφώνουν το κοινωνικό τους περιβάλλον. Μία ατυχής στιγμιαία εξέταση ενδέχεται να τον αναγκάσει να αλλάξει περιβάλλον και να βρεθεί σε χώρο ξένο γι αυτόν.
Οι μαθητές στα πρότυπα γυμνάσια εισάγονται μετά από αυστηρές, ιδιαίτερα απαιτητικές και αδιάβλητες εξετάσεις. Είναι επομένως απαράδεκτο να τους ζητάμε να υποβληθούν σε εξετάσεις από το Γυμνάσιο στο Λύκειο.Εξάλλου η δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι βαθμίδα εκπαιδευσης με διαρκή και απρόσκοπτη φοίτηση. Μετά από 3 χρόνια στο τέλος του λυκείου προσέρχονται σε εξετάσεις για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Έτσι το σχολείο μεταβάλλεται σε διαρκές εξεταστικό κέντρο. Στα φροντιστήρια δίνεται η ευκαιρία νέων τμημάτων και επομένως αποκτούν νέα πελατεία. Τέλος και σημαντικότερο όλων είναι η ψυχολογία των εφήβων μαθητών. Στο Γυμνάσιο διαμορφώνουν το κοινωνικό τους περιβάλλον. Μία ατυχής στιγμιαία εξέταση ενδέχεται να τον αναγκάσει να αλλάξει περιβάλλον και να βρεθεί σε χώρο ξένο γι αυτόν.