Αγαπητή κυρία υπουργέ,
Ως μαθητής του πρότυπου Ιωνίδειου γυμνασίου, θα ήθελα να εκφράσω τις αντιρρήσεις μου ως προς το άρθρο 18. Αρχικά, περάσαμε ήδη μία φορά το άγχος των εξετάσεων και πιστεύω πως δεν είναι δίκαιο να μας ξαναδοκιμάσετε αφού έχουμε ήδη αποδείξει την αξία μας. Αν κάποιος από εμάς αποτύχει σημαίνει πως θα πάει σε άλλο σχολείο με διαφορετικό περιβάλλον, μαθητές και καθηγητές. Αυτή η αλλαγή μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο ενός παιδιού πόσο μάλλον ενός εφήβου. Γι'αυτό σας ρωτάω: θα θέλατε το παιδί σας να περάσει αυτό το δύσκολο στάδιο; Εσείς πως θα αισθανόσασταν; Πριν βγει ένα νομοσχέδιο ο άνθρωπος που το διατυπώνει πρέπει να μπαίνει στην θέση του άλλου και να δει τι περνάει. Εξάλλου οι υπουργοί κι οι βουλευτές δεν είναι για να διευκολύνουν την ζωή μας και να εκφράζουν τα πιστεύω μας και την γνώμη μας;
Με Εκτίμηση
Αγαπητή κυρία υπουργέ, Ως μαθητής του πρότυπου Ιωνίδειου γυμνασίου, θα ήθελα να εκφράσω τις αντιρρήσεις μου ως προς το άρθρο 18. Αρχικά, περάσαμε ήδη μία φορά το άγχος των εξετάσεων και πιστεύω πως δεν είναι δίκαιο να μας ξαναδοκιμάσετε αφού έχουμε ήδη αποδείξει την αξία μας. Αν κάποιος από εμάς αποτύχει σημαίνει πως θα πάει σε άλλο σχολείο με διαφορετικό περιβάλλον, μαθητές και καθηγητές. Αυτή η αλλαγή μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο ενός παιδιού πόσο μάλλον ενός εφήβου. Γι'αυτό σας ρωτάω: θα θέλατε το παιδί σας να περάσει αυτό το δύσκολο στάδιο; Εσείς πως θα αισθανόσασταν; Πριν βγει ένα νομοσχέδιο ο άνθρωπος που το διατυπώνει πρέπει να μπαίνει στην θέση του άλλου και να δει τι περνάει. Εξάλλου οι υπουργοί κι οι βουλευτές δεν είναι για να διευκολύνουν την ζωή μας και να εκφράζουν τα πιστεύω μας και την γνώμη μας; Με Εκτίμηση