Σαν εκπαιδευτικος στο χωρο των φροντιστηριων , εχω να δηλωσω παρα τα οσα εχω διαβασει σε αυτο το χωρο και διακρινω οτι οι μαθητες αντιτι8ενται στην υποβολη των μηχανογραφικων το Μαρτιο, οτι δεν αλλαζει κατι ουσιαστικο. Πιο συγκεκριμενα , θεωρω οτι ειναι λιγοι οι μαθητες που δεν γνωριζουν ηδη ποιες σχολες τους ενδιαφερουν περισσοτερο. Επισης δεν πιστευω πως γινεται να μην γνωριζουν το Μαρτιο αλλα να γνωριζουν τον Ιουνιο. Απλα διακρινω πως οι μαθητες καθε τι καινουργιο στην ηδη υπαρχουσα διαδικασια του εκπαιδευτικου συστηματος το αποστρεφονται γιατι αλλαζει τα δεδομενα τους και γι αυτο δεν το θελουν. Προτιμαμαι ολοι να μην ειμαστε με τη χρονια που θα γινουν οι αλλαγες γιατι θεωρουμε οτι αυτο μπορει να εχει αρνητικες επιπτωσεις στην εισαγωγη μας στα πανεπιστημια.Ομως αυτο ειναι λαθος αντιμετωπιση. Και εγω ανοικω στη χρονια του 2000 με την ριζικη αλλαγη των πανελλαδικων με τα 14 μαθηματα και προσωπικα θεωρω οτι δεν επαθα κατι κακο.
Οφειλουν πλεον οι μαθητες να επιλεγουν με τα σωστα κριτηρια τις σχολες που επιθυμουν να εισαγχθουν, δηλαδη μονο με τη σειρα προσωπικης τους προτιμησης. Ενα παιδι θελει πχ να μπει στη κλασσικη φιλολογια αλλα επειδη γραφει καλα δηλωνει πρωτα νομικη και μπαινει εκει. Πρωτον εχει χασει την σχολη που επιθυμει και δευτερον θα σπουδασει κατι που δεν τον αντιπροσωπευει και αργα ή γρηγορα δεν θα τον ικανοποιει καθολου. Δεν ειναι λιγες οι περιπτωσεις που εχω δει να συμβαινει αυτο στα χρονια που ημουν φοιτητρια. Οπως δεν ειναι και λιγες οι περιπτωσεις παιδιων που αλλαξαν τη σχολη τους στο 2ο ή 3ο ετος επειδη ειχαν κανει αυτο το λαθος. Ας κρινουμε λοιπον αυτη την αλλαγη με ολες τις παραμετρους τις και οχι μονοπλευρα.
Ευχαριστω
Σαν εκπαιδευτικος στο χωρο των φροντιστηριων , εχω να δηλωσω παρα τα οσα εχω διαβασει σε αυτο το χωρο και διακρινω οτι οι μαθητες αντιτι8ενται στην υποβολη των μηχανογραφικων το Μαρτιο, οτι δεν αλλαζει κατι ουσιαστικο. Πιο συγκεκριμενα , θεωρω οτι ειναι λιγοι οι μαθητες που δεν γνωριζουν ηδη ποιες σχολες τους ενδιαφερουν περισσοτερο. Επισης δεν πιστευω πως γινεται να μην γνωριζουν το Μαρτιο αλλα να γνωριζουν τον Ιουνιο. Απλα διακρινω πως οι μαθητες καθε τι καινουργιο στην ηδη υπαρχουσα διαδικασια του εκπαιδευτικου συστηματος το αποστρεφονται γιατι αλλαζει τα δεδομενα τους και γι αυτο δεν το θελουν. Προτιμαμαι ολοι να μην ειμαστε με τη χρονια που θα γινουν οι αλλαγες γιατι θεωρουμε οτι αυτο μπορει να εχει αρνητικες επιπτωσεις στην εισαγωγη μας στα πανεπιστημια.Ομως αυτο ειναι λαθος αντιμετωπιση. Και εγω ανοικω στη χρονια του 2000 με την ριζικη αλλαγη των πανελλαδικων με τα 14 μαθηματα και προσωπικα θεωρω οτι δεν επαθα κατι κακο. Οφειλουν πλεον οι μαθητες να επιλεγουν με τα σωστα κριτηρια τις σχολες που επιθυμουν να εισαγχθουν, δηλαδη μονο με τη σειρα προσωπικης τους προτιμησης. Ενα παιδι θελει πχ να μπει στη κλασσικη φιλολογια αλλα επειδη γραφει καλα δηλωνει πρωτα νομικη και μπαινει εκει. Πρωτον εχει χασει την σχολη που επιθυμει και δευτερον θα σπουδασει κατι που δεν τον αντιπροσωπευει και αργα ή γρηγορα δεν θα τον ικανοποιει καθολου. Δεν ειναι λιγες οι περιπτωσεις που εχω δει να συμβαινει αυτο στα χρονια που ημουν φοιτητρια. Οπως δεν ειναι και λιγες οι περιπτωσεις παιδιων που αλλαξαν τη σχολη τους στο 2ο ή 3ο ετος επειδη ειχαν κανει αυτο το λαθος. Ας κρινουμε λοιπον αυτη την αλλαγη με ολες τις παραμετρους τις και οχι μονοπλευρα. Ευχαριστω