Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Στην αιτιολογική σας έκθεση επικαλείστε, μεταξύ άλλων, την ισότητα ευκαιριών στην οποία στοχεύει η νέα ρύθμιση για διενέργεια εξετάσεων στις εισαγωγικές τάξεις τόσο του Γυμνασίου, όσο και του Λυκείου των Πρότυπων σχολείων. Προσπαθώ να δω την ισότητα ευκαιριών στο εξής παράδοξο: οι φετινοί απόφοιτοι της Γ΄ Γυμνασίου των Πειραματικών Σχολείων που μετατρέπονται σε Πρότυπα, μεταβαίνουν αυτοδίκαια σε Πρότυπα Λύκεια χωρίς να έχουν δώσει ούτε μία φορά εξετάσεις, ενώ τα δικά μας παιδιά που έχουν ήδη αξιολογηθεί μια φορά για την εισαγωγή τους στα Πρότυπα Γυμνάσια καλούνται να εξεταστούν για δεύτερη φορά προκειμένου να συνεχίσουν στα Πρότυπα Λύκεια. Το βρίσκετε δίκαιο αυτό; Προσβλέπω ειλικρινά στην κατανόηση από την πλευρά σας ότι το μέτρο που εισάγετε είναι άδικο για τα παιδιά μας και ευελπιστώ ότι θα το αποσύρετε.
Με εκτίμηση,
Πατέρας παιδιού Προτύπου Γυμνασίου
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Στην αιτιολογική σας έκθεση επικαλείστε, μεταξύ άλλων, την ισότητα ευκαιριών στην οποία στοχεύει η νέα ρύθμιση για διενέργεια εξετάσεων στις εισαγωγικές τάξεις τόσο του Γυμνασίου, όσο και του Λυκείου των Πρότυπων σχολείων. Προσπαθώ να δω την ισότητα ευκαιριών στο εξής παράδοξο: οι φετινοί απόφοιτοι της Γ΄ Γυμνασίου των Πειραματικών Σχολείων που μετατρέπονται σε Πρότυπα, μεταβαίνουν αυτοδίκαια σε Πρότυπα Λύκεια χωρίς να έχουν δώσει ούτε μία φορά εξετάσεις, ενώ τα δικά μας παιδιά που έχουν ήδη αξιολογηθεί μια φορά για την εισαγωγή τους στα Πρότυπα Γυμνάσια καλούνται να εξεταστούν για δεύτερη φορά προκειμένου να συνεχίσουν στα Πρότυπα Λύκεια. Το βρίσκετε δίκαιο αυτό; Προσβλέπω ειλικρινά στην κατανόηση από την πλευρά σας ότι το μέτρο που εισάγετε είναι άδικο για τα παιδιά μας και ευελπιστώ ότι θα το αποσύρετε. Με εκτίμηση, Πατέρας παιδιού Προτύπου Γυμνασίου