Διαβάζοντας το άρθρο και συγκεκριμένα τη παράγραφο 1, δε φαίνεται να είναι ξεκάθαρο αν οι εισαγωγικές εξετάσεις στη Α' τάξη Λυκείου από τη Γ' τάξη Γυμνασίου θα απαιτούνται ακόμη κι αν Γυμνάσιο και Λύκειο συστεγάζονται στην ίδια Πρότυπο Σχολή.
Ουσιαστικά κάτι τέτοιο θα ήταν εντελώς παράλογο διότι:
1. Υποχρεώνει τους καθηγητές του Λυκείου να αγνοήσουν εντελώς τις αξιολογήσεις των μαθητών από τους καθηγητές του Γυμνασίου ενώ οι ίδιοι συνομιλούν πίνοντας το καφεδάκι τους σε καθημερινή βάση αφού συστεγάζονται. Αυτό αυτομάτως φέρει σε μια πολύ επικίνδυνη αντιπαράθεση τους καθηγητές Γυμνασίου / Λυκείου αλλά με τελικά θύματα τους μαθητές.
2. Τι γίνεται στη περίπτωση που κάποιοι καθηγητές διδάσκουν και στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο της ίδιας Προτύπου Σχολής λόγω έλλειψης προσωπικού όπως γνωρίζει πολύ καλά η κ. Κεραμέως;
Δηλαδή ο ίδιος καθηγητής θα προσποιηθεί οτι αγνοεί τη δική του αξιολόγηση του μαθητή στην αποφοίτηση από τη Γ' Γυμνασίου και θα πρέπει να κάνει καινούρια για την εισαγωγή του στην Α' Λυκείου; Ποιο το νόημα;
3. Μήπως αυτός είναι ένας έμμεσος τρόπος "αποζημείωσης" των φροντιστηρίων που χάσανε τη..."μάσα" λόγω κορονοϊού "με τις ευλογίες του κράτους"; Ντροπή.
4. Τι πλεονέκτημα θα προσφέρει ένα τέτοιο σύστημα στη παιδεία;
Νομίζω ότι το εν λόγω θέμα πρέπει να διευκρινιστεί αλλά πάντα με γνώμονα τη βελτίωση της εκπαίδευσης η οποία όπως φαίνεται τις τελευταίες δεκαετίες μέχρι και σήμαρε στην Ελλάδα είναι έρμαιο των "αβασάνιστων" ιδεών των εκάστοτε υπουργών παιδείας.
Διαβάζοντας το άρθρο και συγκεκριμένα τη παράγραφο 1, δε φαίνεται να είναι ξεκάθαρο αν οι εισαγωγικές εξετάσεις στη Α' τάξη Λυκείου από τη Γ' τάξη Γυμνασίου θα απαιτούνται ακόμη κι αν Γυμνάσιο και Λύκειο συστεγάζονται στην ίδια Πρότυπο Σχολή. Ουσιαστικά κάτι τέτοιο θα ήταν εντελώς παράλογο διότι: 1. Υποχρεώνει τους καθηγητές του Λυκείου να αγνοήσουν εντελώς τις αξιολογήσεις των μαθητών από τους καθηγητές του Γυμνασίου ενώ οι ίδιοι συνομιλούν πίνοντας το καφεδάκι τους σε καθημερινή βάση αφού συστεγάζονται. Αυτό αυτομάτως φέρει σε μια πολύ επικίνδυνη αντιπαράθεση τους καθηγητές Γυμνασίου / Λυκείου αλλά με τελικά θύματα τους μαθητές. 2. Τι γίνεται στη περίπτωση που κάποιοι καθηγητές διδάσκουν και στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο της ίδιας Προτύπου Σχολής λόγω έλλειψης προσωπικού όπως γνωρίζει πολύ καλά η κ. Κεραμέως; Δηλαδή ο ίδιος καθηγητής θα προσποιηθεί οτι αγνοεί τη δική του αξιολόγηση του μαθητή στην αποφοίτηση από τη Γ' Γυμνασίου και θα πρέπει να κάνει καινούρια για την εισαγωγή του στην Α' Λυκείου; Ποιο το νόημα; 3. Μήπως αυτός είναι ένας έμμεσος τρόπος "αποζημείωσης" των φροντιστηρίων που χάσανε τη..."μάσα" λόγω κορονοϊού "με τις ευλογίες του κράτους"; Ντροπή. 4. Τι πλεονέκτημα θα προσφέρει ένα τέτοιο σύστημα στη παιδεία; Νομίζω ότι το εν λόγω θέμα πρέπει να διευκρινιστεί αλλά πάντα με γνώμονα τη βελτίωση της εκπαίδευσης η οποία όπως φαίνεται τις τελευταίες δεκαετίες μέχρι και σήμαρε στην Ελλάδα είναι έρμαιο των "αβασάνιστων" ιδεών των εκάστοτε υπουργών παιδείας.