Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Χρύσα Γρηγοριάδου | 27 Απριλίου 2020, 20:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Υπάρχουν σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που απαιτούν γνώσεις λατινικών (π.χ. Φιλολογία, Ιατρική, Φαρμακευτική, Δασολογία, Φυσικοθεραπεία). Οι υποψήφιοι αυτών των σχολών θα μπορούσαν να προετοιμαστούν και εξεταστούν στο μάθημα των Λατινικών, ως ειδικό μάθημα. Θα πρέπει να παραμείνει τόσο ως διδασκόμενο όσο κι ως εξεταζόμενο μάθημα η Κοινωνιολογία για την προετοιμασία των υποψηφίων για τις κοινωνικές κι ανθρωπιστικές σπουδές (π.χ. Ψυχολογία, Επιστήμες Αγωγής και Εκπαίδευσης, Ιστορία, Νομική, Πολιτικές & Οικονομικές επιστήμες, Κοινωνική Εργασία). Ο θεσμός των εισαγωγικών εξετάσεων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα πρέπει πρώτιστα να στοχεύει στην καταλληλότερη προετοιμασία των υποψηφίων για την φοίτηση στις σχολές προτίμησής τους.