Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρία Χ | 27 Απριλίου 2020, 20:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χαρήκαμε πέρυσι πως κάτι θα άλλαζε με τη μείωση του αριθμού των παιδιών στα 22 από τα 25, παρόλο που σε πολλά νηπιαγωγεία, ιδιαίτερα σε όσα ανήκουν σε Δήμους στους οποίους εφαρμόστηκε η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή, λειτούργησαν με 25άρια τμήματα, μετά από απόφαση Διευθυντή Εκπαίδευσης. Και πάνω που χαρήκαμε, πάμε στα 24, ή και στα 26,4 (!!!!) παιδιά, το οποίον σημαίνει πιθανόν και 27. Θεωρητικά, αρκεί ενάμιση τετραγωνικό μέτρο για κάθε παιδί. Τέλεια! Σε αίθουσα, υποθέτω, χωρίς τραπέζια, καρέκλες, βιβλιοθήκες, παιχνίδια, και όλα τα σχετικά. Με νηπιαγωγεία που διαθέτουν δύο τουαλέτες για δύο τμήματα, που μπορεί να έχουν έως και 52 ή 54 παιδιά. Με άλλα νηπιαγωγεία που λειτουργούν με παραρτήματα (τώρα που έχουμε και προνήπια), συχνά απομακρυσμένα από το μητρικό κτήριο, ή σε αυλές, χωρίς τουαλέτες, χωρίς υποδομές. Αύξηση αριθμού νηπίων ανά τμήμα! Συχνά σε προκατασκευασμένες αίθουσες (βλέπε κοντέινερ). Και μάλιστα την εποχή που ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ η αποφυγή παντός είδους συνωστισμού! Και δεν μιλάμε καθόλου για παιδαγωγικά κριτήρια, για παιδαγωγική διαδικασία. Δεν μιλάμε, γιατί η συζήτηση θα πάρει σε μάκρος. Επιεικώς απαράδεκτο. Ελπίζω σε απόσυρση.