Η μετακίνηση των μαθητών που φοιτούν είτε σε πρότυπα είτε σε πειραματικά σχολεία βαρύνετε από τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς. Δεν ισχύει όμως η ίδια ρύθμιση για τους μαθητές των καλλιτεχνικών σχολείων, η μετακίνηση και η διατροφή των οποίων επιχορηγείται. Όλοι αυτοί οι τύποι δημόσιων σχολείων χαρακτηρίζονται ως υπερτοπικοί, δηλαδή οι μαθητές θα πρέπει να μετακινηθούν σε μεγάλη απόσταση από την κατοικία τους, προκειμένου να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους. Για λόγους λοιπόν ίσης μεταχείρισης θα πρέπει να καλυφθεί και η μετακίνηση των μαθητών και των πρότυπων και πειραματικών σχολείων.
Αδυνατώ να καταλάβω σε τί εξυπηρετεί η θεσμοθέτηση εξετάσεων για την εισαγωγή στην α’ τάξη των πρότυπων Λυκείων, των παιδιών που φοιτούν ήδη στα συνδεδεμένα Γυμνάσια. Τα παιδιά που έχουν ήδη εισαχθεί, μετά από πολύ προσπάθεια είναι η αλήθεια, μπαίνουν έτσι σε συνεχόμενες εξεταστικές χρονιές ήδη από την Γ’ Γυμνασίου.
Θεωρώ ότι υποβαθμίζεται η σχολική προσπάθεια των παιδιών αλλά και των Γυμνασίων, αφού ουσιαστικά η τελευταία τάξη θα αναλωθεί σε προετοιμασία για την εισαγωγή στο Λύκειο.
Το ίδιο άλλωστε δεν συμβαίνει ήδη στην ΣΤ Δημοτικού για τα πρότυπα Γυμνάσια και στην Γ’ Λυκείου για όλα τα Λύκεια;
Δεν υπάρχει, εδώ και χρόνια, η έμπρακτη σχετική απόδειξη; Τί διαφορετικό περιμένετε να συμβεί;
Σας παρακαλώ ξανάσκεφτείτε το θέμα της εισαγωγής των μαθητών των προτύπων γυμνασίων στα πρότυπα λυκεία. Είναι πέρα για πέρα λάθος για τους λόγους που έχουν ήδη εκτεθεί σ’αυτή τη διαβούλευση. Το μέτρο των εξετάσεων θα οφελησει μόνο τα φροντιστήρια.
Η μετακίνηση των μαθητών που φοιτούν είτε σε πρότυπα είτε σε πειραματικά σχολεία βαρύνετε από τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς. Δεν ισχύει όμως η ίδια ρύθμιση για τους μαθητές των καλλιτεχνικών σχολείων, η μετακίνηση και η διατροφή των οποίων επιχορηγείται. Όλοι αυτοί οι τύποι δημόσιων σχολείων χαρακτηρίζονται ως υπερτοπικοί, δηλαδή οι μαθητές θα πρέπει να μετακινηθούν σε μεγάλη απόσταση από την κατοικία τους, προκειμένου να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους. Για λόγους λοιπόν ίσης μεταχείρισης θα πρέπει να καλυφθεί και η μετακίνηση των μαθητών και των πρότυπων και πειραματικών σχολείων. Αδυνατώ να καταλάβω σε τί εξυπηρετεί η θεσμοθέτηση εξετάσεων για την εισαγωγή στην α’ τάξη των πρότυπων Λυκείων, των παιδιών που φοιτούν ήδη στα συνδεδεμένα Γυμνάσια. Τα παιδιά που έχουν ήδη εισαχθεί, μετά από πολύ προσπάθεια είναι η αλήθεια, μπαίνουν έτσι σε συνεχόμενες εξεταστικές χρονιές ήδη από την Γ’ Γυμνασίου. Θεωρώ ότι υποβαθμίζεται η σχολική προσπάθεια των παιδιών αλλά και των Γυμνασίων, αφού ουσιαστικά η τελευταία τάξη θα αναλωθεί σε προετοιμασία για την εισαγωγή στο Λύκειο. Το ίδιο άλλωστε δεν συμβαίνει ήδη στην ΣΤ Δημοτικού για τα πρότυπα Γυμνάσια και στην Γ’ Λυκείου για όλα τα Λύκεια; Δεν υπάρχει, εδώ και χρόνια, η έμπρακτη σχετική απόδειξη; Τί διαφορετικό περιμένετε να συμβεί; Σας παρακαλώ ξανάσκεφτείτε το θέμα της εισαγωγής των μαθητών των προτύπων γυμνασίων στα πρότυπα λυκεία. Είναι πέρα για πέρα λάθος για τους λόγους που έχουν ήδη εκτεθεί σ’αυτή τη διαβούλευση. Το μέτρο των εξετάσεων θα οφελησει μόνο τα φροντιστήρια.