Πολύ καλή ιδέα! Σε αυτή την ηλικία απορροφούν τις ξένες γλώσσες τόσο εύκολα, μέσω παιχνιδιού. Έτσι όπως είναι η ζωή μας, θα πρέπει να μάθουν αγγλικά για το μέλλον τους, θα τα βρουν μπροστά τους και με την παιγνιώδη μορφή δημιουργείται θετική προδιάθεση προς τις ξενες γλώσσες. Διδάσκω 10 χρονιά σε δημοτικά σχολεία και μιλώντας μόνο αγγλικά, παίζοντας με κούκλες γάντια, τραγουδώντας και χορεύοντας η Α και Β Δημοτικού τρελαίνεται για το μάθημα, και θα τους έχει τα πολύ πιο εύκολο αν είχαν κάνει παρόμοια και προσαρμοσμένη στα μέτρα τους εισαγωγή από το νηπιαγωγείο. Εξάλλου πολλοί γονείς στις μεγάλες πόλεις τα τρέχουν σε φροντιστήρια με μουσικοκινητική προσέγγιση στην ηλικία των 5 ετών. Μια χαρά θα πάει η εισαγωγή των αγγλικών στο νηπιαγωγείο. Μόνο να μην γίνεται για λόγους μείωσης οργανικών θέσεων και ωρών των εκπαιδευτικών. Στη χώρα μας θέλουμε καλύτερη παιδεία, όχι διαρκείς μειώσεις μόνιμων θέσεων. Τόσο άσχημο θα ήταν να ήταν επαρκώς στελεχωμένα τα σχολεία, με δασκάλους σε μόνιμες θέσεις, που να ξέρουν σε ποιο σχολείο θα είναι κάθε χρόνο, ώστε να μην καταλήγουν σαν αναπληρωτές "μονίμων " θεσεων, να πρπεει καθε χρονο να αλλάζουν Σχολείο, να κάνουν υπεράνθρωπη προσπάθεια να γνωρίζουν τους νέους μαθητές τους, με θύματα τα ίδια τα παιδιά που μέχρι να μάθουν οι αναπληρωτές τις δυνάμεις και τις αδυναμίες τους, να γνωρίσουν πραγματικά τα παιδιά περνάει ένα τρίμηνο στη καλύτερη περίπτωση. Έτσι ούτε οι μαθητές επωφελούνται από το μέγιστο των δυνατοτήτων του αναπληρωτή ούτε ο αναπληρωτής μπορεί να αποδίδει στο μέγιστο.
Τέλος, γιατί να μην αυξηθούν λίγο οι ώρες αγγλικών και στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο με προοπτική να πάρουν ένα πτυχίο κρατικού πιστοποιητικού γλωσσομάθειας, που θα προωθήσει τη δωρεάν δημόσια εκπαίδευση; πολλές οικογένειες δεν έχουν δυνατότητα να πληρώνουν φροντιστήρια αγγλικών.
Βασική προϋπόθεση είναι μόνιμοι διορισμοί στην παιδεία. Κάντε την ελληνική παιδεία καλύτερη, ουσιώδης, δωρεάν και δημόσια.
Για την πληροφορική στο νηπιαγωγείο διαφωνώ κάθετα μόνο για το βασικό μειονέκτημα της πολυωρης και επιβλαβούς έκθεσης των νηπίων σε οθόνες. Έχουν άφθονο χρόνο να μάθουν να χειρίζονται την τεχνολογία. Δεν χρειάζεται από τόσο τρυφερή ηλικία και ας υποκύπτουν πολλοί γονείς στην τάση της μόδας δίνοντας στα μικρά παιδιά τάμπλετ και σχεδόν ανεπιβλεπτη επαφή με το ίντερνετ.
Πολύ καλή ιδέα! Σε αυτή την ηλικία απορροφούν τις ξένες γλώσσες τόσο εύκολα, μέσω παιχνιδιού. Έτσι όπως είναι η ζωή μας, θα πρέπει να μάθουν αγγλικά για το μέλλον τους, θα τα βρουν μπροστά τους και με την παιγνιώδη μορφή δημιουργείται θετική προδιάθεση προς τις ξενες γλώσσες. Διδάσκω 10 χρονιά σε δημοτικά σχολεία και μιλώντας μόνο αγγλικά, παίζοντας με κούκλες γάντια, τραγουδώντας και χορεύοντας η Α και Β Δημοτικού τρελαίνεται για το μάθημα, και θα τους έχει τα πολύ πιο εύκολο αν είχαν κάνει παρόμοια και προσαρμοσμένη στα μέτρα τους εισαγωγή από το νηπιαγωγείο. Εξάλλου πολλοί γονείς στις μεγάλες πόλεις τα τρέχουν σε φροντιστήρια με μουσικοκινητική προσέγγιση στην ηλικία των 5 ετών. Μια χαρά θα πάει η εισαγωγή των αγγλικών στο νηπιαγωγείο. Μόνο να μην γίνεται για λόγους μείωσης οργανικών θέσεων και ωρών των εκπαιδευτικών. Στη χώρα μας θέλουμε καλύτερη παιδεία, όχι διαρκείς μειώσεις μόνιμων θέσεων. Τόσο άσχημο θα ήταν να ήταν επαρκώς στελεχωμένα τα σχολεία, με δασκάλους σε μόνιμες θέσεις, που να ξέρουν σε ποιο σχολείο θα είναι κάθε χρόνο, ώστε να μην καταλήγουν σαν αναπληρωτές "μονίμων " θεσεων, να πρπεει καθε χρονο να αλλάζουν Σχολείο, να κάνουν υπεράνθρωπη προσπάθεια να γνωρίζουν τους νέους μαθητές τους, με θύματα τα ίδια τα παιδιά που μέχρι να μάθουν οι αναπληρωτές τις δυνάμεις και τις αδυναμίες τους, να γνωρίσουν πραγματικά τα παιδιά περνάει ένα τρίμηνο στη καλύτερη περίπτωση. Έτσι ούτε οι μαθητές επωφελούνται από το μέγιστο των δυνατοτήτων του αναπληρωτή ούτε ο αναπληρωτής μπορεί να αποδίδει στο μέγιστο. Τέλος, γιατί να μην αυξηθούν λίγο οι ώρες αγγλικών και στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο με προοπτική να πάρουν ένα πτυχίο κρατικού πιστοποιητικού γλωσσομάθειας, που θα προωθήσει τη δωρεάν δημόσια εκπαίδευση; πολλές οικογένειες δεν έχουν δυνατότητα να πληρώνουν φροντιστήρια αγγλικών. Βασική προϋπόθεση είναι μόνιμοι διορισμοί στην παιδεία. Κάντε την ελληνική παιδεία καλύτερη, ουσιώδης, δωρεάν και δημόσια. Για την πληροφορική στο νηπιαγωγείο διαφωνώ κάθετα μόνο για το βασικό μειονέκτημα της πολυωρης και επιβλαβούς έκθεσης των νηπίων σε οθόνες. Έχουν άφθονο χρόνο να μάθουν να χειρίζονται την τεχνολογία. Δεν χρειάζεται από τόσο τρυφερή ηλικία και ας υποκύπτουν πολλοί γονείς στην τάση της μόδας δίνοντας στα μικρά παιδιά τάμπλετ και σχεδόν ανεπιβλεπτη επαφή με το ίντερνετ.