Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Δ | 27 Απριλίου 2020, 20:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι απορίας άξιο πώς εν έτει 2020 και δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν στη χώρα, με το πρόβλημα της πανδημίας να αναδεικνύει περίτρανα την αναγκαιότητα για εκσυγχρονισμό σε πολλαπλά επίπεδα, η επιστήμη της Πληροφορικής αγνοείται για άλλη μια φορά επιδεικτικά από την ηγεσία Υπουργείου Παιδείας. Από τη μια πλευρά αναφέρονται συνεχώς στην ενίσχυση της Πληροφορικής και στην ένταξη μάλιστα δράσεων όπως η ρομποτική κτλ, και από την άλλη, στην πράξη, δεν προχωρούν σε καμία αναβάθμιση του μαθήματος. Παραμένει υποβαθμισμένο, μονόωρο, που σημαίνει ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς θα πραγματοποιηθούν στην καλύτερη περίπτωση 25 διδακτικές ώρες, χωρίς βιβλίο, σε εργαστήρια πολλές φορές απαράδεκτα έως ανύπαρκτα, με τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής να τρέχουν σε 3 και 4 σχολεία διδάσκοντας έως και 500 παιδιά την εβδομάδα χωρίς να προλαβαίνουν να μάθουν ούτε τα ονόματά τους. Με αυτόν τον τρόπο θα αποκτήσουν τα παιδιά ψηφιακές δεξιότητες; Με αυτόν τον τρόπο θα αναπτύξουν αλγοριθμική σκέψη; Είναι τουλάχιστον λυπηρό να μιλάμε για ενίσχυση της Πληροφορικής και το μάθημα να διδάσκεται μόλις 1 ώρα την εβδομάδα. Θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 2ωρο, αν όχι σε όλες τις τάξεις τουλάχιστον από την Γ΄ έως και την ΣΤ΄, και μάλιστα συνεχόμενο ώστε να μπορεί να υποστηριχτεί καλύτερα και να επιτευχθούν οι στόχοι του μαθήματος. Όταν μιλάμε για Πληροφορική δεν μιλάμε για χρήση υπολογιστών αλλά για μια ολόκληρη επιστήμη, με όλες τις προεκτάσεις της. Βεβαίως, θα πρέπει να καταρτιστεί ενιαίο πρόγραμμα σπουδών, από το Δημοτικό μέχρι το Λύκειο, με τα σύγχρονα βιβλία και εργαστήρια και να συνδεθεί και με την απόκτηση Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής στην Γ’ Γυμνασίου. Η Πληροφορική και οι πληροφορικοί έδωσαν δυναμικό παρόν στην άσχημη συγκυρία που προέκυψε λόγω της πανδημίας, χωρίς αυτούς θα ήταν ουσιαστικά αδύνατη η υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Δώστε της επιτέλους τη θέση που της αξίζει στο ελληνικό δημόσιο σχολείο!