Είμαι εκπαιδευτικός σε γυμνάσιο και συμφωνώ με την διενέργεια των επαναληπτικών εξετάσεων τον Σεπτέμβρη διότι αυτό που ζούσαμε τα τελευταία χρόνια ήταν ένα θέατρο του παραλόγου.Συμφωνώ και με την αύξηση των μαθημάτων.Όσον αφορά τα εργαστήρια δεξιοτήτων στο άρθρο 1 , να αναφέρω ότι ήδη υπάρχουν στα γυμνάσια της χώρας, διαμέσω του μαθήματος της Τεχνολογίας.Το μάθημα υπάρχει στην Α , Β και Γ Γυμνασίου και οι μαθητές καλούνται να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν με εργαλεία , ατομικά έργα στην Α, ομαδικές μακέτες στη Β και ερευνητική εργασία στη Γ Γυμνασίου.Το μάθημα στελεχώνεται από έμπειρους μηχανικούς των κλάδων ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83 Και ΠΕ84 , πολλοί από τους οποίους, κυρίως οι απόφοιτοι της ΑΣΠΑΙΤΕ (Πρώην ΑΣΕΤΕΜ ΣΕΛΕΤΕ) το διδάσκονται και οι ίδιοι κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στη τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πολλά γυμνάσια έχουν και εργαστήρια με ειδικές προδιαγραφές για τη διδασκαλία του μαθήματος.Πρόσφατα επισκέφτηκαν το σχολείο μας Ισπανοί καθηγητές ,όπου το μάθημα της Τεχνολογίας ( εργαστηριακό και στην Ισπανία) διδάσκεται μάλιστα 2 ώρες συνεχόμενες/εβδομάδα αντί για 1 ώρα /εβδομάδα, χρόνος πολύ ικανοποιητικός λόγω της φύσης του μαθήματος. Άρα δε βλέπω ποιο το νόημα της εισαγωγής του εργαστηρίου δεξιοτήτων στα Γυμνάσια εκτός αν επικεντρωθείτε στην επέκταση του στη πρωτοβάθμια.
Είμαι εκπαιδευτικός σε γυμνάσιο και συμφωνώ με την διενέργεια των επαναληπτικών εξετάσεων τον Σεπτέμβρη διότι αυτό που ζούσαμε τα τελευταία χρόνια ήταν ένα θέατρο του παραλόγου.Συμφωνώ και με την αύξηση των μαθημάτων.Όσον αφορά τα εργαστήρια δεξιοτήτων στο άρθρο 1 , να αναφέρω ότι ήδη υπάρχουν στα γυμνάσια της χώρας, διαμέσω του μαθήματος της Τεχνολογίας.Το μάθημα υπάρχει στην Α , Β και Γ Γυμνασίου και οι μαθητές καλούνται να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν με εργαλεία , ατομικά έργα στην Α, ομαδικές μακέτες στη Β και ερευνητική εργασία στη Γ Γυμνασίου.Το μάθημα στελεχώνεται από έμπειρους μηχανικούς των κλάδων ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83 Και ΠΕ84 , πολλοί από τους οποίους, κυρίως οι απόφοιτοι της ΑΣΠΑΙΤΕ (Πρώην ΑΣΕΤΕΜ ΣΕΛΕΤΕ) το διδάσκονται και οι ίδιοι κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στη τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πολλά γυμνάσια έχουν και εργαστήρια με ειδικές προδιαγραφές για τη διδασκαλία του μαθήματος.Πρόσφατα επισκέφτηκαν το σχολείο μας Ισπανοί καθηγητές ,όπου το μάθημα της Τεχνολογίας ( εργαστηριακό και στην Ισπανία) διδάσκεται μάλιστα 2 ώρες συνεχόμενες/εβδομάδα αντί για 1 ώρα /εβδομάδα, χρόνος πολύ ικανοποιητικός λόγω της φύσης του μαθήματος. Άρα δε βλέπω ποιο το νόημα της εισαγωγής του εργαστηρίου δεξιοτήτων στα Γυμνάσια εκτός αν επικεντρωθείτε στην επέκταση του στη πρωτοβάθμια.