Ειδικά για τους μαθητές που έχουν ήδη καταφέρει, πέρσι και πρόπερσι τον Ιούνιο, να εισαχθούν σε Πρότυπο και αυτή τη στιγμή είναι μαθητές της Α’ και της Β’ Γυμνασίου, τους αλλάζετε τους όρους των σπουδών τους και της πορείας τους ενώ ήδη έχουν ξεκινήσει την εξαετή τους φοίτηση μέσα στη Δευτεροβάθμια. Αν γνώριζαν οι οικογένειες των σημερινών μαθητών Α’ και Β’ Γυμνασίου, ότι θα ερχόσασταν εσείς με την απόφασή σας να κατασκευάσετε συνθήκες και πιθανότητες διακοπής της φοίτησής τους εντός του ίδιου σχολείου, ίσως να μην εξέθεταν τα παιδιά τους καν στη διαδικασία των εισαγωγικών για την Α’ Γυμνασίου, πόσο μάλλον εφόσον, όπως εξηγούμε και στο 1ο επιχείρημα, θα ακολουθούσαν εξετάσεις για την Α’ Λυκείου και για τις Πανελλαδικές. Έτσι όμως, θα μειώνονταν κάθετα το γενικότερο ενδιαφέρον και η γενικότερη ζήτηση για εισαγωγή στην Α’ Γυμνασίου και τα Πρότυπα θα μαράζωναν. Αρνούμαστε να πιστέψουμε ότι εσείς, που είχατε και έχετε υψώσει ως σημαία της πολιτικής σας τα Πρότυπα, δέχεστε να είστε η Υπουργός που θα είχαν αυτή την κατάληξη οι αποφάσεις της.
Εν πάση περιπτώσει, οι μονομερείς και άνευ διαλόγου ανατροπές σε μία πορεία που τα παιδιά μας έχουν ήδη ξεκινήσει, εγείρει σοβαρά ζητήματα νομικού ενδιαφέροντος για τα οποία ήδη ενημερωνόμαστε σχετικά με το πώς είναι δυνατό να τα προωθήσουμε αρμοδίως και να τα υπερασπιστούμε.
Ενισχυτικό στοιχείο ως προς το πόσο αμφισβητήσιμη, από νομική σκοπιά, είναι η απόφασή σας, αποτελεί το γεγονός ότι ενώ σε όλα τα σχολεία οι μαθητές θα προάγονται από τη Γ’ Γυμνασίου στην Α’ Λυκείου κανονικά με τη βαθμολογία τους, ειδικά για τα Πρότυπα βάζετε εξετάσεις.
Ειδικά για τους μαθητές που έχουν ήδη καταφέρει, πέρσι και πρόπερσι τον Ιούνιο, να εισαχθούν σε Πρότυπο και αυτή τη στιγμή είναι μαθητές της Α’ και της Β’ Γυμνασίου, τους αλλάζετε τους όρους των σπουδών τους και της πορείας τους ενώ ήδη έχουν ξεκινήσει την εξαετή τους φοίτηση μέσα στη Δευτεροβάθμια. Αν γνώριζαν οι οικογένειες των σημερινών μαθητών Α’ και Β’ Γυμνασίου, ότι θα ερχόσασταν εσείς με την απόφασή σας να κατασκευάσετε συνθήκες και πιθανότητες διακοπής της φοίτησής τους εντός του ίδιου σχολείου, ίσως να μην εξέθεταν τα παιδιά τους καν στη διαδικασία των εισαγωγικών για την Α’ Γυμνασίου, πόσο μάλλον εφόσον, όπως εξηγούμε και στο 1ο επιχείρημα, θα ακολουθούσαν εξετάσεις για την Α’ Λυκείου και για τις Πανελλαδικές. Έτσι όμως, θα μειώνονταν κάθετα το γενικότερο ενδιαφέρον και η γενικότερη ζήτηση για εισαγωγή στην Α’ Γυμνασίου και τα Πρότυπα θα μαράζωναν. Αρνούμαστε να πιστέψουμε ότι εσείς, που είχατε και έχετε υψώσει ως σημαία της πολιτικής σας τα Πρότυπα, δέχεστε να είστε η Υπουργός που θα είχαν αυτή την κατάληξη οι αποφάσεις της. Εν πάση περιπτώσει, οι μονομερείς και άνευ διαλόγου ανατροπές σε μία πορεία που τα παιδιά μας έχουν ήδη ξεκινήσει, εγείρει σοβαρά ζητήματα νομικού ενδιαφέροντος για τα οποία ήδη ενημερωνόμαστε σχετικά με το πώς είναι δυνατό να τα προωθήσουμε αρμοδίως και να τα υπερασπιστούμε. Ενισχυτικό στοιχείο ως προς το πόσο αμφισβητήσιμη, από νομική σκοπιά, είναι η απόφασή σας, αποτελεί το γεγονός ότι ενώ σε όλα τα σχολεία οι μαθητές θα προάγονται από τη Γ’ Γυμνασίου στην Α’ Λυκείου κανονικά με τη βαθμολογία τους, ειδικά για τα Πρότυπα βάζετε εξετάσεις.