Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΝΤΑΝΤΙΝΑ Π | 27 Απριλίου 2020, 21:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η παραμονή της κοινωνιολογίας ως εξεταζόμενου μαθήματος στις πανελλαδικές εξετάσεις είναι απολύτως αναγκαία. Οι κοινωνικοπολιτικές και οικονομικές συνθήκες της ελληνικής κοινωνίας καθιστούν περισσότερο από ποτέ την παρουσία των κοινωνικών επιστημών απαραίτητη για την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και την ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών μας. Ως εν ενεργεία εκπαιδευτικός αντιλαμβάνομαι καθημερινά μέσω της συμπεριφοράς των μαθητών μου ότι η κοινωνιολογία αποτελεί διαχρονικά την επιστήμη που θα συμβάλει στη διαμόρφωση της προσωπικότητας τω νέων και τη διατήρηση εν γένει της κοινωνικής συνοχής στην εποχή της παγκοσμιοποίησης. Ως εκ τούτου, θεωρώ ως κοινωνικά αντίθετη η αντικατάσταση του μαθήματος από τα λατινικά και υποστηρίζω τη διατήρηση της κοινωνιολογίας στις πανελλαδικές εξετάσεις.