Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Χριστίνα Ξυδέα | 27 Απριλίου 2020, 21:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Πληροφορική πρέπει να γίνει δίωρη με αξιοπρεπή εργαστήρια και βιβλίο.Κάτι που ακούστηκε για νηπιαγωγεία είναι ανέκδοτο.Και η α Δημοτικού , είναι πού μικρα. Αυξήστε τουλαχιστον τεταρτη πεμπτη και εκτη, να κατακτήσουν τα παιδιά τη χρήση και στο γυμνάσιο να μπουν σε έννοιες της πληροφορικής. Να φτιάξουν προγράμματα να φτιάξουν πολυμεσικές εφαρμογές, δεν προλαβαίνουν μα μια ώρα σε απαρχαιωμένα εργαστήρια, ειδικά αν δεν σπάει το τμήμα. Συνοψίζοντας δίωρο μάθημα τουλάχιστον απο τετάρτη δημ. και πάνω, νέα σύγχρονα βιβλία που θα συνεχίζει το ένα το άλλο καθώς ανεβαίνουν βαθμίδα, και αξιοπρεπή εργαστήρια. Τα παιδιά θα μεγαλουργήσουν στις σωστές συνθήκες, έχουν όρεξη και ιδέες, και μπορουμε να τα καθοδηγήσουμε.