Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αντωνης | 27 Απριλίου 2020, 21:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Υποστηρίζω την διατηρηση της κοινωνιολογίας ως εξεταζόμενου μαθήματος στις πανελλαδικές εξετάσεις και θεωρώ πολιτικά και κοινωνικά ΄στοχη την αντικατάσταση της από τα λατινικά. Τα παιδιά μας μέσω της κοινωνιολογίας έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν την προσωπικότητα τους και να συμβάλλουν στην βελτίωση της κοινωνίας μας. Οι Έλληνες πολίτες στο πλαισιο μιας παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν μεσω της κοινωνιολογίας τα απαραίτητα εφόδια για την ομαλή ένταξη τους στην κοινωνία. Η αντικατάσταση του μαθήματος από τα λατινικά θα τους στερήσει μια μοναδική ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τα κοινωνικά προβλήματα και την αντιμετώπισή τους. Και φυσικά, στο πλαισιο της ισότητας ευκαιριών θα στερήσει θέσεις εργασίας από πολλούς κοινωνικούς και πολιτικούς επιστήμονες με εξαιρετικά περιορισμένες ευκαιρίες στην αγορά εργασίας.