Η μάθηση στο νηπιαγωγείο δε στηρίζεται σε ξεχωριστά διδακτικά αντικείμενα. Στο ελληνικό δημόσιο νηπιαγωγείο η μάθηση γίνεται μέσω παιχνιδιού, στις γωνιές και σε μορφή σχεδίων εργασίας. Το ΔΕΠΠΣ καταστρατηγείται με αυτό το νόμο και το νηπιαγωγείο σχολειοποιείται. Στα πιλοτικά δημοτικά δοκιμάστηκε κάποια στιγμή το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου με πολύ καλά αποτελέσματα. Οι υπόλοιπες βαθμίδες πρέπει να ακολουθήσουν το τρόπο οργάνωσης του νηπιαγωγείου όχι το ανάποδο. Με βάση ποια επιστημονικά δεδομένα έγινε η συγκεκριμένη πρόταση;;;ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ.-
Η μάθηση στο νηπιαγωγείο δε στηρίζεται σε ξεχωριστά διδακτικά αντικείμενα. Στο ελληνικό δημόσιο νηπιαγωγείο η μάθηση γίνεται μέσω παιχνιδιού, στις γωνιές και σε μορφή σχεδίων εργασίας. Το ΔΕΠΠΣ καταστρατηγείται με αυτό το νόμο και το νηπιαγωγείο σχολειοποιείται. Στα πιλοτικά δημοτικά δοκιμάστηκε κάποια στιγμή το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου με πολύ καλά αποτελέσματα. Οι υπόλοιπες βαθμίδες πρέπει να ακολουθήσουν το τρόπο οργάνωσης του νηπιαγωγείου όχι το ανάποδο. Με βάση ποια επιστημονικά δεδομένα έγινε η συγκεκριμένη πρόταση;;;ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ.-