Ως μητέρα μαθητή της Β' Γυμνασίου σε πρότυπο, καθώς και μαθήτριας της Στ'δημοτικού η οποία προτίθεται να δώσει εξετάσεις, θέλω να σας δηλώσω την δυσαρέσκεια μου για το Αρ. 18. Δεν θα αναφερθώ στις θυσίες των παιδιών μου αλλά και όλης οικογένειας σε οικονομικό αλλά και κοινωνικό επίπεδο. Θα αναφερθώ στην ψυχολογία των παιδιών που και μόνο στο άκουσμα του τι περιέχει το συγκεκριμένο άρθρο σκέφτηκαν ότι κάθε τρία χρόνια θα πρέπει να δίνουν εξετάσεις για να αποδείξουν τι? ότι αξίζουν να φοιτούν σε αυτά τα σχολεία? Αλλάζουν περιβάλλον, φίλους και αλλάζει ο οικογενειακός προγραμματισμός στην ευαίσθητη ηλικία των 12 ετών. Και πάνω που προσαρμόζονται στο σχολικό περιβάλλον, τους λέμε ότι για να μην αλλάξουν θα πρέπει να ξαναμπούν στη διαδικασία των εξετάσεων. Από το δημοτικό στο γυμνάσιο, από το γυμνάσιο στο λύκειο, από το λύκειο στο πανεπιστήμιο. Εξ' άλλου τα παιδιά που ήδη φοιτούν, όταν έδωσαν εξετάσεις, έδωσαν με δεδομένη την εξαετή φοίτησή τους. Σκεφτείτε το καλύτερα και πράξτε σωστά.
Με Εκτίμηση
Γ.Μ.
Ως μητέρα μαθητή της Β' Γυμνασίου σε πρότυπο, καθώς και μαθήτριας της Στ'δημοτικού η οποία προτίθεται να δώσει εξετάσεις, θέλω να σας δηλώσω την δυσαρέσκεια μου για το Αρ. 18. Δεν θα αναφερθώ στις θυσίες των παιδιών μου αλλά και όλης οικογένειας σε οικονομικό αλλά και κοινωνικό επίπεδο. Θα αναφερθώ στην ψυχολογία των παιδιών που και μόνο στο άκουσμα του τι περιέχει το συγκεκριμένο άρθρο σκέφτηκαν ότι κάθε τρία χρόνια θα πρέπει να δίνουν εξετάσεις για να αποδείξουν τι? ότι αξίζουν να φοιτούν σε αυτά τα σχολεία? Αλλάζουν περιβάλλον, φίλους και αλλάζει ο οικογενειακός προγραμματισμός στην ευαίσθητη ηλικία των 12 ετών. Και πάνω που προσαρμόζονται στο σχολικό περιβάλλον, τους λέμε ότι για να μην αλλάξουν θα πρέπει να ξαναμπούν στη διαδικασία των εξετάσεων. Από το δημοτικό στο γυμνάσιο, από το γυμνάσιο στο λύκειο, από το λύκειο στο πανεπιστήμιο. Εξ' άλλου τα παιδιά που ήδη φοιτούν, όταν έδωσαν εξετάσεις, έδωσαν με δεδομένη την εξαετή φοίτησή τους. Σκεφτείτε το καλύτερα και πράξτε σωστά. Με Εκτίμηση Γ.Μ.