Διαβάζοντας το νέο πολυνομοσχέδιο δεν μπορώ να μην απορρω με το αρθρο 13. Ενω ειμαι υπερ της δημιουργίας πρότυπων σχολείων θεωρώ ότι θα πρέπει στην πράξη να ληφθούν υπόψη πολλοί παράγοντες. Στο ΠΣΠΑ Αθηνών τόσα χρόνια υπάρχει διασύνδεση του δημοτικού με το Γυμνάσιο. Αυτός είναι και ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες εκ μέρους των γονέων στην επιλογή του συγκεκριμένου σχολείου. Επίσης στο σχολείο αυτό όλες οι βαθμίδες στεγάζονται στο ιδιο κτίριο οπότε το λογικό θα ήταν για ψυχολογικούς αλλά και για εκπαιδευτικούς λόγους τα παιδιά του δημοτικού να συνεχίζουν εκεί μέχρι το τέλος. Με την διακοπή της διασύνδεσης ακυρώνεται ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου πειραματικού σχολείου που είναι η επιστημονική παρατήρηση της εξέλιξης του μαθητή από την αρχή έως το τέλος της σχολικής του ζωής. Σε ότι με αφορά, θα ήθελα να μην τεθεί σε αμφισβήτηση αυτό που τόσα χρόνια είναι το πειραματικο.
Διαβάζοντας το νέο πολυνομοσχέδιο δεν μπορώ να μην απορρω με το αρθρο 13. Ενω ειμαι υπερ της δημιουργίας πρότυπων σχολείων θεωρώ ότι θα πρέπει στην πράξη να ληφθούν υπόψη πολλοί παράγοντες. Στο ΠΣΠΑ Αθηνών τόσα χρόνια υπάρχει διασύνδεση του δημοτικού με το Γυμνάσιο. Αυτός είναι και ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες εκ μέρους των γονέων στην επιλογή του συγκεκριμένου σχολείου. Επίσης στο σχολείο αυτό όλες οι βαθμίδες στεγάζονται στο ιδιο κτίριο οπότε το λογικό θα ήταν για ψυχολογικούς αλλά και για εκπαιδευτικούς λόγους τα παιδιά του δημοτικού να συνεχίζουν εκεί μέχρι το τέλος. Με την διακοπή της διασύνδεσης ακυρώνεται ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου πειραματικού σχολείου που είναι η επιστημονική παρατήρηση της εξέλιξης του μαθητή από την αρχή έως το τέλος της σχολικής του ζωής. Σε ότι με αφορά, θα ήθελα να μην τεθεί σε αμφισβήτηση αυτό που τόσα χρόνια είναι το πειραματικο.