27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020
Προς την αξιότιμη Υπουργό Παιδείας,
Ως μητέρα μαθητή φοιτώντος στην Α ́Γυμνασίου Αναβρύτων εκφράζω απερίφραστα την αντίθεσή μου
προς το ΑΡΘΡΟ 18 του προς διαβούλευση ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ, που αναφέρεται στη θεσμοθέτηση
εξετάσεων για την εισαγωγή ενός μαθητή από ένα ΠΡΟΤΥΠΟ Γυμνάσιο στο αντίστοιχο ΠΡΟΤΥΠΟ
Λύκειο. Θεωρώ ότι οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων έχουν ήδη αξιολογηθεί με τρόπο ψυχοφθόρο
για την ηλικία τους κι έχουν αποδείξει εμπράκτως τόσο τη νοητική όσο και τη συναισθηματική τους
ωριμότητα αλλά και την παιδευτική τους αξία. Εκτός όλων αυτών, εκτιμώ πως ο εξαναγκασμός τους σε
μία νέα εξεταστική διαδικασία τέτοιας βαρύτητας, και σε αυτήν την ηλικία, θα επιφέρει σοβαρό πλήγμα
στην αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθησή τους ανατρέποντας τις εσωτερικές τους ισορροπίες και
προκαλώντας τους δυσβάσταχτη αγωνία. Παράλληλα, μόνο αμελητέο δεν μπορεί να θεωρηθεί το
ψυχολογικό κόστος για ένα παιδί που, έχοντας αγωνιστεί για μία θέση σε ΠΡΟΤΥΠΟ Γυμνάσιο και
έχοντας δημιουργήσει τις κοινωνικές του επαφές, ίσως αναγκαστεί να αποκοπεί από αυτό, με ό,τι αυτό
συνεπάγεται.
Παρακαλώ όπως λάβετε υπόψιν σας τις θέσεις,παρατηρήσεις και ανησυχίες μου.
Με εκτίμηση, Κυριακή Σπηλιωτοπούλου
27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020 Προς την αξιότιμη Υπουργό Παιδείας, Ως μητέρα μαθητή φοιτώντος στην Α ́Γυμνασίου Αναβρύτων εκφράζω απερίφραστα την αντίθεσή μου προς το ΑΡΘΡΟ 18 του προς διαβούλευση ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ, που αναφέρεται στη θεσμοθέτηση εξετάσεων για την εισαγωγή ενός μαθητή από ένα ΠΡΟΤΥΠΟ Γυμνάσιο στο αντίστοιχο ΠΡΟΤΥΠΟ Λύκειο. Θεωρώ ότι οι μαθητές των Προτύπων Γυμνασίων έχουν ήδη αξιολογηθεί με τρόπο ψυχοφθόρο για την ηλικία τους κι έχουν αποδείξει εμπράκτως τόσο τη νοητική όσο και τη συναισθηματική τους ωριμότητα αλλά και την παιδευτική τους αξία. Εκτός όλων αυτών, εκτιμώ πως ο εξαναγκασμός τους σε μία νέα εξεταστική διαδικασία τέτοιας βαρύτητας, και σε αυτήν την ηλικία, θα επιφέρει σοβαρό πλήγμα στην αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθησή τους ανατρέποντας τις εσωτερικές τους ισορροπίες και προκαλώντας τους δυσβάσταχτη αγωνία. Παράλληλα, μόνο αμελητέο δεν μπορεί να θεωρηθεί το ψυχολογικό κόστος για ένα παιδί που, έχοντας αγωνιστεί για μία θέση σε ΠΡΟΤΥΠΟ Γυμνάσιο και έχοντας δημιουργήσει τις κοινωνικές του επαφές, ίσως αναγκαστεί να αποκοπεί από αυτό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Παρακαλώ όπως λάβετε υπόψιν σας τις θέσεις,παρατηρήσεις και ανησυχίες μου. Με εκτίμηση, Κυριακή Σπηλιωτοπούλου