Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Χριστίνα Ξυδέα | 27 Απριλίου 2020, 22:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πληροφορική είναι απο τα λίγα μαθήματα που χρειάζονται στα παιδιά γιατί είναι άμεσα εφαρμόσιμο στη ζωή τους.Όμως είναι παρατημένη στην τύχη της.Εργαστήρια χωρίς τεχνική υποστήριξη, βιβλίο ξεπερασμένο και λίγες ώρες.Πρέπει να σχεδιαστεί εξ αρχής να έχει μια συνέχεια απο βαθμίδα σε βαθμίδα. Τι θα κάνουν στο δημοτικό, σε κάθε τάξη, τι στο γυμνάσιο και τι στο λύκειο.Δομημένα και ξεκαθαρα! Με δίωρο μάθημα για να έχουν χρόνο να εφαρμόζουν τη γνώση. Σίγουρα υπάρχουν και άλλα μαθήματα που αξίζουν ενίσχυση.Αλλά το θέμα δεν είναι μόνο να γίνουν δίωρα τα μονόωρα, το θέμα είναι να κατσετε κάτω όλοι να φτιάξετε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που σε κάθε ηλικία θα δίνει αυτό που χρειάζεται και αυτο που μπορεί να αφομοιώσει, και ο μαθητής να περνάει στο επόμενο το πιο απαιτητικό, έχοντας κατακτήσει τη γνώση. Και στηρίξτε το όλοι τελοσπαντων, που κάθε φορά που αλλάζει η κυβέρνηση οι μαθητές γίνονται πειραματόζωα.Να υπάρξει μια σταθερότητα, μια ασφάλεια μια βάση να χτίσουμε απάνω.