Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ | 27 Απριλίου 2020, 22:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μέσα από τις δύσκολες περιόδους που διανύουμε, με μια κοινωνία να βρίκεται αντιμέτωπη με πολύπλοκα προβλήματα πάσης φύσεως,η μέλετη μαθημάτων, όπως της κοινωνιολογίας κρίνεται αναγκαία και επιβάλλεται.Συνέχεια ακούμε παντού και μέσα από τα Μ.Μ.Ε. για μια γενιά που είναι σε λίθαργο, που την ενδιαφέρει μόνο η διασκέδαση και άλλα πολλά και αναρωτιέμαι με ποιόν τρόπο πρέπει να αποκτήσουν οι νέοι κριτικό και αναλυτικό νου ;Με ποιό τρόπο θα μάθουν να αναλύουν κοινωνικά φαινόμενα και πολιτικές;Η κοινωνιολογια είναι από τα λίγα μαθήματα που δίνουν αυτήν ακριβώς τη δυνατότητα. Δυνατότητα σφαιρικής γνώσης, δυνατότητα αντίληψης για το τί ,γιατί και πώς συμβαίνει κατι γύρω μας αλλά και δυνατότητα δημιουργίας αξιών. Αν στόχος μας είναι να βγάλουμε στην κοινωνία ανθρώπους-ρομπότ είστε στο σωστό δρόμο μέσα από την κατάργιση τέτοιων μαθημάτων. Αν όμως θέλουμε ένα λαό με οξυδέρκεια με αντανακλαστικά με ευερέθιστο νου και ικανό ,δώστε λοιπόν την ευκαιρία στα παιδιά αυτά ή τουλάχιστον μπείτε στον κόπο να μάθετε τι πραγματικά έχουν ανάγκη να διδαχτούν.