• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος Δ' | 27 Απριλίου 2020, 22:11

    Η διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο πρέπει να έχει σαφή εργαστηριακό προσανατολισμό και να προάγει την ενεργό συμμετοχή κάθε μαθητή, τη συνεχή αλληλεπίδραση και συνεργασία με τον διδάσκοντα και, κυρίως, με τους συμμαθητές του. Το Εργαστήριο Πληροφορικής πρέπει να αποτελεί για τους μαθητές χώρο μελέτης, έρευνας, ενεργητικής συμμετοχής και συνεργασίας, ώστε να ενθαρρύνεται και να ευνοείται η διερευνητική προσέγγιση της γνώσης, η αλληλεπιδραστική και συνεργατική μάθηση, η αυτενέργεια και η δημιουργικότητα. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο απαιτείται το μάθημα να διεξάγεται σε σύγχρονα εξοπλισμένο εργαστήριο σε 2ωρη εβδομαδιαία βάση. Προτείνεται κάθε διδακτική ενότητα να περιλαμβάνει δύο συνεχόμενες διδακτικές ώρες στο ωρολόγιο πρόγραμμα, ώστε να δίνεται επαρκής χρόνος, στους μαθητές και στον εκπαιδευτικό, για την υλοποίηση ολοκληρωμένων μαθησιακών δραστηριοτήτων. Έτσι, επιμηκύνεται ο μαθησιακός χρόνος και οι μαθητές έχουν αυξημένες δυνατότητες να διερευνήσουν, να πειραματιστούν, να συνεργαστούν, να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν σύνθετα ‐ ολοκληρωμένα ψηφιακά έργα με ποικίλα εργαλεία της Πληροφορικής.