Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Χαρά | 27 Απριλίου 2020, 22:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από τόσες προσπάθειες να διαμορφωθεί ένα σύγχρονο,ισότιμο και αντικειμενικό για όλους, σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ είναι λυπηρό που δεν προωθείται το πέμπτο μάθημα. Το πέμπτο μάθημα επιλύει πολλά προβλήματα σχετικά με την αναγκαιότητα ικανών γνωστικών αντικειμένων προκειμένου να ολοκληρώνεται σε όλες τις κατευθύνσεις η πολύπλευρη γνώση του υποψηφίου, να συνδυάζεται επιτυχώς το εξεταζόμενο μάθημα με τις σχολές που το απαιτούν και να έχουν στη διάθεσή τους διευρυμένες επιλογές οι μαθητές. Είναι άξιο απορίας που ενώ η σημερινή ηγεσία περίμενε να διορθώσει τα κακώς κείμενα μιας και πλέον δεκαετίας, τελικά φαίνεται πως στερείται εκσυγχρονιστικών προτάσεων και καταφεύγει σε παρωχημένες αποφάσεις.