Ναι στα αγγλικά στο νηπιαγωγείο από εξειδικευμένο απόφοιτο αγγλικής φιλολογίας. Η σχολειοποιηση του νηπιαγωγείου έχει ήδη γίνει. Από όταν το νήπιο έγινε υποχρεωτικό. Επίσης όταν διεκδικούσαν οι νηπιαγωγοι την υποχρεωτική διχρονη προσχολική αγωγή δεν είδα να σκέφτονται μήπως κάποιο παιδάκι στα 4 δεν είναι έτοιμο να αποχωριστεί υποχρεωτικά τη μαμά του και να πάει σε ένα ξένο περιβάλλον. Μήπως δεν είναι έτοιμο να ακολουθήσει πρόγραμμα νηπιαγωγείου. Μήπως οι βρεφονηπιοκομοι θα ήταν πιο εξειδικευμένο γιαυτη την ηλικία; γιατί δε λέγατε το ίδιο τότε; Αντίθετα το επιχείρημα είναι ότι στους παιδικούς σταθμούς γίνεται μόνο φύλαξη. Άρα τα μικρότερα θα επωφελούνταν από το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου. Το ίδιο θα γίνει και τώρα. Σύμφωνα με τη θεωρία του Vygotsky υπάρχει η ζώνη επικείμενης ανάπτυξης κάθε παιδιού. Προσφέρεις γνώση λίγο πάνω από αυτά που ήδη μπορει το παιδί χωρίς να πιέζεις και το καθένα καταφέρνει αυτό που μπορεί. Λίγο παραπάνω κάθε φορά. Αποφασίστε. Ανήκετε στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση;
Ναι στα αγγλικά στο νηπιαγωγείο από εξειδικευμένο απόφοιτο αγγλικής φιλολογίας. Η σχολειοποιηση του νηπιαγωγείου έχει ήδη γίνει. Από όταν το νήπιο έγινε υποχρεωτικό. Επίσης όταν διεκδικούσαν οι νηπιαγωγοι την υποχρεωτική διχρονη προσχολική αγωγή δεν είδα να σκέφτονται μήπως κάποιο παιδάκι στα 4 δεν είναι έτοιμο να αποχωριστεί υποχρεωτικά τη μαμά του και να πάει σε ένα ξένο περιβάλλον. Μήπως δεν είναι έτοιμο να ακολουθήσει πρόγραμμα νηπιαγωγείου. Μήπως οι βρεφονηπιοκομοι θα ήταν πιο εξειδικευμένο γιαυτη την ηλικία; γιατί δε λέγατε το ίδιο τότε; Αντίθετα το επιχείρημα είναι ότι στους παιδικούς σταθμούς γίνεται μόνο φύλαξη. Άρα τα μικρότερα θα επωφελούνταν από το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου. Το ίδιο θα γίνει και τώρα. Σύμφωνα με τη θεωρία του Vygotsky υπάρχει η ζώνη επικείμενης ανάπτυξης κάθε παιδιού. Προσφέρεις γνώση λίγο πάνω από αυτά που ήδη μπορει το παιδί χωρίς να πιέζεις και το καθένα καταφέρνει αυτό που μπορεί. Λίγο παραπάνω κάθε φορά. Αποφασίστε. Ανήκετε στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση;