• Σχόλιο του χρήστη 'Χριστίνα Ξυδέα' | 27 Απριλίου 2020, 22:39

    Με τη βάση του 10 συμφωνώ.Πρέπει να υπάρχει ένα επίπεδο στους εισαχθέντες στην τριτοβάθμια, είναι δικό τους καλό. Όμως όχι και με την τράπεζα θεμάτων. Και ρωτάω: γιατί την επαναφέρετε όταν ήδη έχει αποτύχει; Νομίζετε οτι όλα τα σχολεία της Ελλάδας έχουν ίσες ευκαιρίες και ίδιο υλικό μαθητών; Σε κάποια αναπληρωτές φτάνουν απο τα χριστούγεννα και έπειτα και εκτός αυτού οι μαθητές δεν έχουν παντού τα ίδια ερεθίσματα, πρέπει ο καθηγητής να μπορεί να προσαρμόσει τα θέματα ανάλογα με την περίπτωση.Για τον ίδιο λόγο διαφωνώ με το να μετράει ο βαθμός του απολυτηρίου. Το να παίζει ρόλο ο γενικός βαθμός για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια πιστεύω ότι είναι λάθος.Αντιθέτως είναι προτιμότερο να γίνει εξορθολογισμός της ύλης των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων και να τους δοθεί χρόνος ώστε να βγαίνει η ύλη στο σχολικό πρόγραμμα, και όχι να τρέχουν τα παιδιά σε φροντιστήρια από το προηγούμενο έτος. Γιατί να υπάρχουν μαθήματα επιλογής; Για να ανταγωνίζονται οι ειδικότητες; Κάντε ένα πλάνο με μαθήματα υποχρεωτικά.Αν φύγουν τα προτζεκτ ή ενσωματωθουν σε μαθήματα στα οποία αξίζει να γίνει μια έρευνα, θα μείνει χρόνος για όλους.Και μην ξεχνάμε ότι τα προζεκτ τα κλέψατε από την πληροφορική, ένα από τα μαθήματα που χρειάζεται στους μαθητές στον κόσμο της πληροφορίας που ζούνε. Ενα από τα μαθήματα που αν το οργανώσετε σωστά από το δημοτικό κιόλας, θα εφοδιάσει τους μαθητές με όσες γνώσεις χρειάζονται και σαν άτομα και σαν μελλοντικοί εργαζόμενοι. Και θα μείνει χρόνος και για κοινωνιολογία και για λατινικά. Γενικά το έγραψα και σε άλλο άρθρο, πολλά μαθήματα είναι αδικημένα, αλλά αν κάτσετε κάτω να φτιάξετε ένα σύστημα για κάθε βαθμίδα, αλλα βλέποντας τες όλες μαζί, κάποια πράγματα θα λυθούν.Λέτε για πληροφορική στο νηπιαγωγείο, αστεία πράγματα, δώστε ώρες σε μια άλλη ειδικότητα στο νηπιαγωγείο και πάρτε τες για πληροφορική στο γυμνάσιο/Λύκειο.Θέλω να πω, κάθε ηλικία έχει τις δικές τις προτεραιότητες και ανάγκες. Δείτε το λίγο συνολικά για να υπάρχει απόδοση.