Η αναδρομική αλλαγή των συνθηκών φοίτησης των μαθητών της Α' και Β' Γυμνασίου των Π.Σ. είναι τουλάχιστον άδικη, ειδικά αν λάβουμε υπ' όψη ότι τα παιδιά αυτά ήδη συμμετείχαν σε έναν ιδιαίτερα δύσκολο διαγωνισμό, με ποσοστό επιτυχίας γύρω στο 10%, για να εισαχθούν στα σχολεία αυτά.
Όχι μόνο η εκπαιδευτική πραγματικότητα έχει φανεί κατώτερη των προσδοκιών τους, αλλά τώρα βρίσκονται αντιμέτωπα με μια νέα διαγωνιστική διαδικασία, που τα φέρνει αντιμέτωπα με την πιθανή απώλεια σχέσεων και δεσμών που έχουν αναπτύξει αυτά τα χρόνια.
Αντί να αντιμετωπιστούν τα πολλά προβλήματα των Προτύπων σχολείων, κάποια κοινά με όλα τα σχολεία της χώρας και κάποια που εμφανίζονται μόνο σε αυτά, λόγω του ιδιαίτερου καθεστώτος λειτουργίας και της απαξίωσής τους την τελευταία πενταετία, βλέπουμε το νομοθέτη να δρα σχεδόν τιμωρητικά απέναντι στους μαθητές των σχολείων αυτών.
Η αναδρομική αλλαγή των συνθηκών φοίτησης των μαθητών της Α' και Β' Γυμνασίου των Π.Σ. είναι τουλάχιστον άδικη, ειδικά αν λάβουμε υπ' όψη ότι τα παιδιά αυτά ήδη συμμετείχαν σε έναν ιδιαίτερα δύσκολο διαγωνισμό, με ποσοστό επιτυχίας γύρω στο 10%, για να εισαχθούν στα σχολεία αυτά. Όχι μόνο η εκπαιδευτική πραγματικότητα έχει φανεί κατώτερη των προσδοκιών τους, αλλά τώρα βρίσκονται αντιμέτωπα με μια νέα διαγωνιστική διαδικασία, που τα φέρνει αντιμέτωπα με την πιθανή απώλεια σχέσεων και δεσμών που έχουν αναπτύξει αυτά τα χρόνια. Αντί να αντιμετωπιστούν τα πολλά προβλήματα των Προτύπων σχολείων, κάποια κοινά με όλα τα σχολεία της χώρας και κάποια που εμφανίζονται μόνο σε αυτά, λόγω του ιδιαίτερου καθεστώτος λειτουργίας και της απαξίωσής τους την τελευταία πενταετία, βλέπουμε το νομοθέτη να δρα σχεδόν τιμωρητικά απέναντι στους μαθητές των σχολείων αυτών.