Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Λεμονιά | 27 Απριλίου 2020, 23:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού των παιδιών είναι μια μπακαλίστικη πράξη με μόνο αρνητικές συνέπειες, στο παιδαγωγικό έργο του νηπιαγωγείου. Η κάθε νηπιαγωγός έχει να καλύψει ανάγκες παιδιών που δυσκολεύονται ακόμα και στην αυτοεξυπηρέτηση τους αλλά και με ποικίλες διαταραχές αναπτυξιακές και μαθησιακές. Έχουμε να κάνουμε με ανθρώπινες ψυχές και όχι, με την «οικονομική συσκευασία προϊόντων». Επίσης, η εισαγωγή ξένης γλώσσας σε τόσο μικρή ηλικία που στην αρχή ακόμα και το όνομα τους δυσκολεύονται να πούνε, όχι μόνο δεν θα βοηθήσει στην γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών αλλά περισσότερο θα τα αποσυντονίσει…Είναι λάθος να γίνει εισαγωγή διακριτών γνωστικών αντικειμένων.