Είμαι εκπαιδευτικός σε Γυμνάσιο και θα ήθελα να εκφράσω την εξής απορία .Στο Γυμνάσιο ένα από τα μαθήματα που διδάσκεται τα τελευταία 30 χρόνια είναι το μάθημα της Τεχνολογίας .Στο μάθημα αυτό η α γυμνασίου μελετά και κατασκευάζει ένα ατομικό έργο,η β τάξη ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και η γ τάξη κάνει έρευνα και πειραματισμό.Αν αυτό το μάθημα δεν θεωρείται μάθημα δεξιοτήτων τότε πιο θεωρείται; Γιατί λοιπόν δεν ενισχύετε το μάθημα της Τεχνολογίας με εργαστηριακό εξοπλισμό και δεν το εντάσετε στα εργαστηριακά μαθήματα αφού κόπτεστε για την ανάπτυξη δεξιοτήτων;Είναι άδικο να υπάρχει ήδη το μάθημα να γίνονται ειδικά στη Β τάξη ολοκληρωμένες εργασίες επιχειρηματικότητας με μακέτες ,έρευνα ,παιχνίδι ρόλων και εσείς να υποστηρίζεται ότι θα εισάγετε την επιχειρηματικότητα μέσα από τα εργαστήρια δεξιοτήτων στο σχολείο.
Είμαι εκπαιδευτικός σε Γυμνάσιο και θα ήθελα να εκφράσω την εξής απορία .Στο Γυμνάσιο ένα από τα μαθήματα που διδάσκεται τα τελευταία 30 χρόνια είναι το μάθημα της Τεχνολογίας .Στο μάθημα αυτό η α γυμνασίου μελετά και κατασκευάζει ένα ατομικό έργο,η β τάξη ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και η γ τάξη κάνει έρευνα και πειραματισμό.Αν αυτό το μάθημα δεν θεωρείται μάθημα δεξιοτήτων τότε πιο θεωρείται; Γιατί λοιπόν δεν ενισχύετε το μάθημα της Τεχνολογίας με εργαστηριακό εξοπλισμό και δεν το εντάσετε στα εργαστηριακά μαθήματα αφού κόπτεστε για την ανάπτυξη δεξιοτήτων;Είναι άδικο να υπάρχει ήδη το μάθημα να γίνονται ειδικά στη Β τάξη ολοκληρωμένες εργασίες επιχειρηματικότητας με μακέτες ,έρευνα ,παιχνίδι ρόλων και εσείς να υποστηρίζεται ότι θα εισάγετε την επιχειρηματικότητα μέσα από τα εργαστήρια δεξιοτήτων στο σχολείο.