Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαυρίδης Γιώργος | 27 Απριλίου 2020, 23:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο προηγούμενο σχόλιό μου, που αναρτήθηκε στον σύνδεσμο http://www.opengov.gr/ypepth/?p=5126&cpage=3#comment-63794 υποστήριξα την αναγκαιότητα να αποτελέσουν τα Μαθηματικά πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα σε κάθε ομάδα προσανατολισμού. Η μελέτη λίγων μόνο σελίδων από το εξαιρετικό βιβλίο του Νομικού και Αναπληρωτή Καθηγητή "Πολιτικής Φιλοσοφίας και Διεθνών Σχέσεων" στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Γιώργου Λ. Ευαγγελόπουλου, με τίτλο " ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ Ή ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΕΝΤΕΛΕΙ; " (εκδόσεις ΕΥΡΑΣΙΑ), θα αφήσει άφωνους ακόμα και τους πιο δύσπιστους! Με την ευγενική άδεια του συγγραφέα και του εκδότη Φαίδωνα Γ.Λ. Κυδωνιάτη, επισυνάπτω το σχετικό απόσπασμα. Γιώργος Μαυρίδης Μαθηματικός https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=62255ab830&attid=0.1&permmsgid=msg-a:r7184574978226787727&th=171bb2f5d2d74cbb&view=att&disp=safe&realattid=f_k9ica5460