Γιατί να μη συμπεριληφθούν οι ιδιαιτέρως μαθητές στο Δημόσιο σχολείο, με παράλληλη λειτουργία ειδικών τμημάτων που να καλλιεργούν τις ιδιαίτερες ικανότητές τους, όπως ακριβώς γίνεται για τους μαθητές με αναπηρία ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, ή όσους δεν έχουν μητρική γλώσσα την ελληνική; Η μη συμπερίληψή τους οδηγεί τα παιδιά σε κοινωνική απομόνωση, ελιτισμό και επιτείνει τις κοινωνικές διακρίσεις. Η συμπερίληψη επομένως να ισχύει για όλους. Επίσης, σχολεία αριστείας να γίνουν ΟΛΑ τα σχολεία, ώστε όλοι οι μαθητές, χωρίς διακρίσεις, να έχουν το δικαίωμα να απολαμβάνουν εκπαίδευση υψηλής ποιότητας.
Γιατί να μη συμπεριληφθούν οι ιδιαιτέρως μαθητές στο Δημόσιο σχολείο, με παράλληλη λειτουργία ειδικών τμημάτων που να καλλιεργούν τις ιδιαίτερες ικανότητές τους, όπως ακριβώς γίνεται για τους μαθητές με αναπηρία ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, ή όσους δεν έχουν μητρική γλώσσα την ελληνική; Η μη συμπερίληψή τους οδηγεί τα παιδιά σε κοινωνική απομόνωση, ελιτισμό και επιτείνει τις κοινωνικές διακρίσεις. Η συμπερίληψη επομένως να ισχύει για όλους. Επίσης, σχολεία αριστείας να γίνουν ΟΛΑ τα σχολεία, ώστε όλοι οι μαθητές, χωρίς διακρίσεις, να έχουν το δικαίωμα να απολαμβάνουν εκπαίδευση υψηλής ποιότητας.