Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα | 27 Απριλίου 2020, 23:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ποιότητα της εκπαίδευσης και η αύξηση του αριθμού μαθητών, είναι έννοιες αντιστροφως ανάλογες και καμιά επιστημονική έρευνα δεν αναδεικνύει το αντίθετο. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να μπορούν να είναι πραγματικά εκεί για τους μαθητές, να αναπτύσσουν μαζί τους σχέδια εργασίας,να έχουν το χρόνο και την δυνατότητα να τους παρατηρούν, να ' ακούν ' τις ανάγκες των παιδιών .. Όλα αυτά είναι απλά ανεφικτα σε μια τάξη νηπιαγωγειου με 24 ή 26 παιδιά. Ποια χώρα έχει τμήματα με τέτοιο αριθμό παιδιών και χωρίς κανένα βοηθητικό προσωπικό? Τα σχολεία μας έχουν ανάγκη από βοηθητικό προσωπικό (καθαρίστριες) στη διάρκεια του προγράμματός του και όχι με τη λήξη τους επίσης. Το νηπιαγωγείο δεν θέλουμε να είναι απλά χώρος φύλαξης αλλά χώρος όπου χτίζεται η μελλοντική σχέση κάθε παιδιού με την εκπαίδευση και τη μάθηση. Σύμφωνα και με τη διεθνή βιβλιογραφία η μείωση του αριθμού των παιδιών ανα τμήμα είναι σημαντική.. ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ. Επίσης, πώς θα μπορέσει ο/η δάσκαλος/α να δει κάθε παιδί, να σταθεί δίπλα του και να το βοηθήσει να κάνει τα πρώτα του βήματα στο Δημοτικό όταν η τάξη θα αποτελείται από τόσα παιδιά? Αν ο στόχος της εκπαίδευσης δεν είναι απλώς συνύπαρξη σε μια αίθουσα, αλλά ποιοτική και ουσιαστική εκπαίδευση, το συγκεκριμένο άρθρο θα πρέπει να αποσυρθεί.