Ο Γυμναστής γνωρίζει πως να θέτει στόχους μέσα από πληθώρα συνδυαστικών ασκήσεων και παιχνιδιών για ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων, συναρμογής, συντονισμού.Στα ιδιωτικά νηπιαγωγεία δε λείπει το μάθημα φυσικής αγωγής που φυσικά και δεν διδάσκεται από νηπιαγωγούς. Για όσα προτείνετε υπάρχουν ειδικοί πανεπιστημιακοί κλάδοι. Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να
είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως
δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση
με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση
ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από
εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι
που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και
επιστημονικό υπόβαθρο.
Ο Γυμναστής γνωρίζει πως να θέτει στόχους μέσα από πληθώρα συνδυαστικών ασκήσεων και παιχνιδιών για ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων, συναρμογής, συντονισμού.Στα ιδιωτικά νηπιαγωγεία δε λείπει το μάθημα φυσικής αγωγής που φυσικά και δεν διδάσκεται από νηπιαγωγούς. Για όσα προτείνετε υπάρχουν ειδικοί πανεπιστημιακοί κλάδοι. Θεωρώ ότι είναι αδύνατον με μία απλή επιμόρφωση οι νηπιαγωγοί να είναι σε θέση να διδάξουν την δεξιότητα της κινητικής – φυσικής αγωγής ως δεξιότητα ζωής ή ήπια δεξιότητα, όπως εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στα νηπιαγωγεία. Η ανάπτυξη και μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής των νηπίων, επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο, δεδομένου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που έχουν το απαιτούμενο, απαραίτητο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο.