Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Γ,Γεωργία | 28 Απριλίου 2020, 00:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διδάσκω σε Γυμνάσιο, τα τελευταία 23 χρόνια, το μάθημα της Τεχνολογίας και είχα την τύχη να το διδάξω και στο Πολυκλαδικό Λύκειο. Ψάχνω τις καινοτομίες στο πρόγραμμα του Γυμνασίου και το μόνο που βλέπω είναι αλλαγή στον αριθμό εξεταζόμενων μαθημάτων.Θεωρώ ότι αν δεν διατεθεί εξοπλισμός ,αν δεν καλύπτονται τα κενά από την 1η του Σεπτέμβρη,αν δεν δοθεί βαρύτητα σε κάθε μάθημα ξεχωριστά,τότε όλες οι μεταρρυθμίσεις είναι μάταιες. Αναλυτικότερα, όταν ξεκίνησαν τα πολλά υποσχόμενα project στα σχολεία η ανάθεση κάθε ενός project γινόταν σε τρεις καθηγητές (δυο διαφορετικών ειδικοτήτων και ενός της πληροφορική),στη συνέχεια ανατέθηκαν σε ένα και φυσικά στο τέλος σε όποιον εκπαιδευτικό περίσσευε στο νομό.Για το μάθημα της Τεχνολογίας στο Πολυκλαδικό είχαμε εργαστήρια 150 τμ πλήρως εξοπλισμένα και μετά στο γυμνάσιο δεν είχαμε ούτε καρέκλα να καθίσουμε.Ο,τι πετύχαμε είναι με προσωπική εργασία και κόπο. Πρόκειται για ένα εργαστηριακό μάθημα που βασίζεται στην βιωματική μάθηση και απαραίτητα πρέπει να διδάσκεται σε εργαστήριο με τον ανάλογο εξοπλισμό Εν κατακλείδι μην περιορίζεται την μεταρρύθμιση στον τρόπο εξετάσεων ,αδικείτε τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς και αποδομείτε την άξια του κάθε μαθήματος.