Το (ΔΕΠΠΣ) Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών για το Νηπιαγωγείο προσδιορίζει τις κατευθύνσεις των προγραμμάτων σχεδιασμού και ανάπτυξης δραστηριοτήτων Γλώσσας, Μαθηματικών , Μελέτης Περιβάλλοντοως, Δημιουργίας και Έκφρασης ( εικαστικά, μουσική , δραματική τέχνη, φυσική αγωγή) και Πληροφορικής. Τα προγράμματα αυτά δεν νοούνται ως διακριτά διδακτικά αντικείμενα και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία , αλλά για τον προγραμματισμό και την υλοποίηση δραστηριοτήτων που έχουν νόημα και σκοπό για τα ίδια τα παιδιά.
Το νηπιο αντιλαμβάνεται τον κόσμο συνολικά ως ένα συνεχές και ο διδακτικος χωροχρόνος ειναι συνεχής με διακυμάνσεις, κορυφώσεις, πορείες , συμπλοκές και νοείται ως παιχνίδι .
Μεσα απο την διαθεματικότητα ο εκπαιδευτικός διαμορφώνει ένα ασφαλές και άνετο περιβάλλον , προσφέρει στα παιδιά τα υλικά και τα μέσα, λαμβάνει υπόψη του τα βιώματα και τις εμπειρίες των παιδιών, παρατηρεί συστηματικά.
Η γνώση είναι ενιαία και όχι αποσπασματική και για να το πετυχει χρειάζεται ο κατάλληλος χρόνος .
Το Πρόγραμμα Σπουδών στο νηπιαγωγείο χρειάζεται να έχει ευελιξία στην εφαρμογή προκειμένου να ικανοποιεί τις διαφορετικές ανάγκες και να ανταποκρίνεται στα ενδιαφέρονται των παιδιών.
Αυτά ορίζονται από το αναλυτικό πρόγραμμα για το νηπιαγωγείο, απο παιδαγωγικές προσεγγίσεις σε σχέση με την λειτουργία και το σκοπό του νηπιαγωγείου καθώς και τις γνώσεις που παρέχονται στις σχολές των νηπιαγωγών.
Το (ΔΕΠΠΣ) Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών για το Νηπιαγωγείο προσδιορίζει τις κατευθύνσεις των προγραμμάτων σχεδιασμού και ανάπτυξης δραστηριοτήτων Γλώσσας, Μαθηματικών , Μελέτης Περιβάλλοντοως, Δημιουργίας και Έκφρασης ( εικαστικά, μουσική , δραματική τέχνη, φυσική αγωγή) και Πληροφορικής. Τα προγράμματα αυτά δεν νοούνται ως διακριτά διδακτικά αντικείμενα και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία , αλλά για τον προγραμματισμό και την υλοποίηση δραστηριοτήτων που έχουν νόημα και σκοπό για τα ίδια τα παιδιά. Το νηπιο αντιλαμβάνεται τον κόσμο συνολικά ως ένα συνεχές και ο διδακτικος χωροχρόνος ειναι συνεχής με διακυμάνσεις, κορυφώσεις, πορείες , συμπλοκές και νοείται ως παιχνίδι . Μεσα απο την διαθεματικότητα ο εκπαιδευτικός διαμορφώνει ένα ασφαλές και άνετο περιβάλλον , προσφέρει στα παιδιά τα υλικά και τα μέσα, λαμβάνει υπόψη του τα βιώματα και τις εμπειρίες των παιδιών, παρατηρεί συστηματικά. Η γνώση είναι ενιαία και όχι αποσπασματική και για να το πετυχει χρειάζεται ο κατάλληλος χρόνος . Το Πρόγραμμα Σπουδών στο νηπιαγωγείο χρειάζεται να έχει ευελιξία στην εφαρμογή προκειμένου να ικανοποιεί τις διαφορετικές ανάγκες και να ανταποκρίνεται στα ενδιαφέρονται των παιδιών. Αυτά ορίζονται από το αναλυτικό πρόγραμμα για το νηπιαγωγείο, απο παιδαγωγικές προσεγγίσεις σε σχέση με την λειτουργία και το σκοπό του νηπιαγωγείου καθώς και τις γνώσεις που παρέχονται στις σχολές των νηπιαγωγών.