Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοιους θεωρείτε ως βασικούς στόχους την επίτευξη των οποίων θα πρέπει να επιδιώκει ο θεσμός του μέντορα του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού;Σχόλιο του χρήστη Βοξάκης Μιχαήλ | 8 Δεκεμβρίου 2010, 18:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μέντορας: Αυτόφωτη persona ή ψιττακός; «Οι μέντορες θα προσέλθουν οικειοθελώς στο επιμορφωτικό πρόγραμμα. Ωστόσο αναμένεται να είναι άτομα κοινωνικά και δεκτικά» Οι μέντορες θα πρέπει να αποδέχονται αγόγγυστα ό,τι τους επιβάλλουν και συνάμα να το μεταλαμπαδεύουν στο νου των πρωτοδιόριστων. Η αναφορά σε δεκτικούς και κοινωνικούς μέντορες εμπεριέχει μια συγκεκαλυμμένη απόρριψη όσων έχουν κριτική και ανεξάρτητη σκέψη, εφόσον ανεπαίσθητα χαρακτηρίζονται ως αντικοινωνικοί. Κλείνοντας αυτές τις ‘επιφανειακές’ σκέψεις για το θεσμό αυτό, αναρωτιέμαι τι θα εξέφραζε ο μέγας Έλληνας φιλόσοφος και διδάσκαλος της ιδιοσυστασίας μας, Αριστοτέλης, για το ποιος θα προσδώσει τη μεσότητα και το μέτρο στο νέο αυτό φαινόμενο. Η μεσότητα είναι δύο ποιοτήτων, η αντικειμενική και η υποκειμενική. Ποιος είναι σε θέση να δώσει χαρακτηρισμούς και αξιακή έκφανση του ‘είναι’ και της ψυχής ενός συναδέλφου, εφόσον πάντα υφέρπει και εμφορείται (ακόμη!) και η ψυχή του μέντορα από υποκειμενισμό, ανασφάλειες και σκοπιμότητες. Ο Αριστοτέλης θα απαντούσε ο ‘φρόνιμος’ άνθρωπος! Ε, βρείτε τον τότε!