Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Δέσποινα Κ | 28 Απριλίου 2020, 00:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα σας, Η αύξηση του ανώτερου αριθμού των παιδιών τόσο στο δημοτικό όσο και νηπιαγωγείο είναι ένα μέτρο που όχι μόνο θα καταστήσει ακόμα δυσκολότερη αλλά και θα απαξιώσει εντελώς την εκπαιδευτική διαδικασία. Παρακαλείσθε πριν προβείτε σε τέτοιες ενέργειες όπως λάβετε υπόψιν το σύνολο των προβλημάτων που καλούνται να λύσουν καθημερινά οι εκπαιδευτικοί στη χώρα μας. Ειδικά για το νηπιαγωγείο η αλλαγή αυτή είναι απαράδεκτη. Μια νηπιαγωγός με 24 νήπια και δυνατότητα προσαύξησης 10%; Ας συλλογιστούμε ότι τα νήπια είναι σε στάδιο εκμάθησης κανόνων συμπεριφοράς στην τάξη, κοινωνικής συμπεριφοράς, ακόμα και υγιεινής. Δεν μπορεί να γίνει αυτό με μια νηπιαγωγό υπεύθυνη τόσο για να μάθουν αλλά και μη χτυπήσουν ή ακόμα και να τηρήσουν στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής. Πόσα μάτια και χέρια άραγε πρέπει να έχει; Και να μην ξεχνάμε και τα παιδιά με δυσκολίες, για τα οποία το κράτος δεν δύναται να χορηγήσει παράλληλη στήριξη.