Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Μπάτζιος Κωνσταντίνος | 28 Απριλίου 2020, 01:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εν μέσω πανδημίας και τηλεκπαίδευσης, που κατέστησε ακόμη σαφέστερο πόσο σημαντικός είναι αφενός ο ψηφιακός γραμματισμός στην κοινωνία μας και αφετέρου η παρουσία εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε κάθε σχολική μονάδα, ανοίγει συζήτηση για αλλαγές στην παιδεία και τα προγράμματα σπουδών. Και ενώ συζητάμε για την ενίσχυση της διδασκαλίας της Πληροφορικής, παρατηρούμε στη πράξη να μη γίνεται καμία διορθωτική κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση. Τι έχει να απαντήσει η ηγεσία του Υπουργείου σε όσους την κατηγορούν για εξυπηρέτηση συντεχνιακών συμφερόντων; Πως σε ότι αφορά τη διδασκαλία της Πληροφορικής στο δημόσιο σχολείο όλα είναι τέλεια; Δεν υπάρχει το παραμικρό περιθώριο για βελτίωση; Είμαστε ικανοποιημένοι από το επίπεδο γνώσεων της νεολαίας μας; Στην επόμενη κρίση που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τα σχολεία και όταν οι πληροφορικοί θα δουλεύουν σε δύο και τρεις σχ. μονάδες ο καθένας, θα δώσει voucher για να υποστηριχθεί το κάθε εγχείρημα; Οι προτάσεις μου (για την Α/θμια που γνωρίζω εκ των έσω τα τελευταία χρόνια): 1) Αύξηση των ωρών διδασκαλίας σε όλες τις βαθμίδες 2) Δημιουργία σχολικών εργαστηρίων σε κάθε σχολική μονάδα (με δύο το πολύ μαθητές ανά σταθμό εργασίας) 3) Μείωση ωραρίου για τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό εργαστηρίου 4) Θεσμοθετημένη τεχνική υποστήριξη (στελέχωση ΚΕΠΛΗΝΕΤ - ΠΣΔ) 5) Σχολικό εγχειρίδιο