Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΕ04 | 28 Απριλίου 2020, 02:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η μελέτη των σχολίων της διαβούλευσης αλλά κυρίως η επιστημοσύνη δείχνουν ότι υπάρχει συναινετική λύση στο εξεταστικό που δεν προκαλεί αδικίες και ωφελεί την ακαδημαϊκή συνέχεια των τελειόφοιτων του Γενικού Λυκείου ως εξής: 1ο πεδίο-προσανατολισμός: Έκθεση/γλώσσα, Αρχαία, Ιστορία, Λατινικά, Κοινωνιολογία 2ο πεδίο-προσανατολισμός: Έκθεση/γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Πληροφορική 3ο πεδίο-προσανατολισμός: Έκθεση/γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία 4ο πεδίο-προσανατολισμός: Έκθεση/γλώσσα, Μαθηματικά, Οικονομικά, Ιστορία, Πληροφορική Η εξέταση σε 5 μαθήματα είναι εφικτή (5-6 ώρες/μάθημα) και λελογισμένη και διευρύνει τα κοινά τμήματα μεταξύ των πεδίων δίνοντας περισσότερες ευκαιρίες στους υποψηφίους.