Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΒΙΟΛΟΓΟΣ ΛΥΚΕΙΟΥ | 28 Απριλίου 2020, 02:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΜΠΟΡΟΥΜΕ: • 4 πεδία-προσανατολισμοί • 5 μαθήματα σε κάθε πεδίο-προσανατολισμό • 5 ή 6 ώρες την εβδομάδα για κάθε μάθημα του πεδίου-προσανατολισμού ΔΗΛΑΔΗ: • 1ο : Έκθεση/Γλώσσα, Αρχαία, Ιστορία, Λατινικά, Κοινωνιολογία • 2ο : Έκθεση/Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Πληροφορική • 3ο : Έκθεση/Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία • 4ο : Έκθεση/Γλώσσα, Μαθηματικά, Οικονομικά, Πληροφορική, Ιστορία ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΜΕ: • πολυάριθμα κοινά τμήματα μεταξύ των πεδίων • διεύρυνση των ακαδημαϊκών δυνατοτήτων • λελογισμένη ύλη σε κάθε μάθημα • δικαιοσύνη και επιστημοσύνη μαζί.