Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ζωή Καρακώστα | 28 Απριλίου 2020, 03:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απαράδεκτη η αύξηση του αριθμού των μαθητών και μάλιστα εν μέσω πανδημίας.Ενώ θα περιμέναμε να μειωθεί κι άλλο ο αριθμός των παιδιών μιας και η υποχρεωτική φοίτηση των προνηπίων, ειδικά τους πρώτους μήνες προσαρμογής και όχι μόνο, δημιουργεί την ανάγκη για συνεχή επιτήρηση και βοήθεια, εντός και εκτός τάξης.Στοιβάζουμε 24 παιδιά που πολύ εύκολα τα κάνουμε 26, σε αίθουσες που δεν είναι πάνω από 40 τετραγωνικά μπορεί πολλές φορές και λιγότερα με μία νηπιαγωγό και μετά μιλάμε για διαφοροποιημένη διδασκαλία.Τα νηπιαγωγεία αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα και αυτό μόνο θα τα επιδεινώσει. Τα νηπιαγωγεία έχουν ανάγκη: - Μείωση του αριθμού των παιδιών ανά τμήμα. - Mόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό,μόνιμες καθαρίστριες, τραπεζοκόμους και σχολικούς βοηθούς. - Στήριξη των παιδιών με Αναπηρίες και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. - Σύγχρονα κτίρια εξοπλισμό και κατάλληλο παιδαγωγικό υλικό. - Διορισμούς ψυχολόγων για την στήριξη εκπαιδευτικών παιδιών και γονιών. Αυτά θα ήτανε καινοτομίες αν θέλει πράγματι να καινοτομήσει το Υπουργείο Παιδείας και όχι να κατεβάζει σε διαβούλευση τόσο σοβαρά νομοσχέδια με κλειστά τα σχολεία! ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ