Νομίζω πως θα έπρεπε να ανακοινωθούν ολοκληρωμένα οι αλλαγές που αφορούν στα εργαστήρια δεξιοτήτων στο γυμνάσιο δηλαδή πόσες ώρες, σε ποιες τάξεις, στη θέση ποιων μαθημάτων από ποιους καθηγητές κ.τ.λ. Γενικότερα νομίζω πως είναι καλύτερα να χτίζουμε πάνω σε ήδη υπάρχοντα αντικείμενα παρά να γκρεμίζουμε και να αρχίζουμε από την αρχή κάνοντας πειραματισμούς. Δηλαδή οι "δεξιότητες τεχνολογίας και επιστήμης" παρέχονται επί δεκαετίες στους μαθητές από το μάθημα της Τεχνολογίας στο οποίο είναι ήδη ενσωματωμένες θεματικές όπως επιχειρηματικότητα (είναι το αντικείμενο του μαθήματος στη Β' τάξη),προστασία του περιβάλλοντος και το οποίο τα τελευταία χρόνια ενσωματώνει σιγά - σιγά και νέες θεματικές όπως την ρομποτική. Στη ρομποτική θα μπορούσε να γίνεται ο προγραμματισμός στη πληροφορική και η κατασκευή στη τεχνολογία, μαθήματα που ανήκουν στον ίδιο κλάδο. Άλλωστε οι εξελίξεις στην τεχνολογία πάντα επηρέαζαν το μάθημα. Από την άλλη η μετακίνησή του μαθήματος στη Β' ομάδα μαθημάτων και η εξέτασή του με διαγωνίσματα δεν συνάδει με τους σκοπούς του, αφού είναι ένα εργαστηριακό μάθημα (γι 'αυτό και παρέχει δεξιότητες) χωρίς συγκεκριμένη πολλές φορές ύλη, στο οποίο οι μαθητές κάνουν διάφορες εργασίες ερευνητικές, project κ.τ.λ. Τελειώνοντας πιστεύω πως είναι αναγκαία η εισαγωγή νέων θεματικών στο σχολείο αλλά εισάγοντας την κάθε μία σε ήδη υπάρχοντα μαθήματα που μπορούν να την υποστηρίξουν χωρίς αναστάτωση και φαγωμάρα μεταξύ των κλάδων.
Νομίζω πως θα έπρεπε να ανακοινωθούν ολοκληρωμένα οι αλλαγές που αφορούν στα εργαστήρια δεξιοτήτων στο γυμνάσιο δηλαδή πόσες ώρες, σε ποιες τάξεις, στη θέση ποιων μαθημάτων από ποιους καθηγητές κ.τ.λ. Γενικότερα νομίζω πως είναι καλύτερα να χτίζουμε πάνω σε ήδη υπάρχοντα αντικείμενα παρά να γκρεμίζουμε και να αρχίζουμε από την αρχή κάνοντας πειραματισμούς. Δηλαδή οι "δεξιότητες τεχνολογίας και επιστήμης" παρέχονται επί δεκαετίες στους μαθητές από το μάθημα της Τεχνολογίας στο οποίο είναι ήδη ενσωματωμένες θεματικές όπως επιχειρηματικότητα (είναι το αντικείμενο του μαθήματος στη Β' τάξη),προστασία του περιβάλλοντος και το οποίο τα τελευταία χρόνια ενσωματώνει σιγά - σιγά και νέες θεματικές όπως την ρομποτική. Στη ρομποτική θα μπορούσε να γίνεται ο προγραμματισμός στη πληροφορική και η κατασκευή στη τεχνολογία, μαθήματα που ανήκουν στον ίδιο κλάδο. Άλλωστε οι εξελίξεις στην τεχνολογία πάντα επηρέαζαν το μάθημα. Από την άλλη η μετακίνησή του μαθήματος στη Β' ομάδα μαθημάτων και η εξέτασή του με διαγωνίσματα δεν συνάδει με τους σκοπούς του, αφού είναι ένα εργαστηριακό μάθημα (γι 'αυτό και παρέχει δεξιότητες) χωρίς συγκεκριμένη πολλές φορές ύλη, στο οποίο οι μαθητές κάνουν διάφορες εργασίες ερευνητικές, project κ.τ.λ. Τελειώνοντας πιστεύω πως είναι αναγκαία η εισαγωγή νέων θεματικών στο σχολείο αλλά εισάγοντας την κάθε μία σε ήδη υπάρχοντα μαθήματα που μπορούν να την υποστηρίξουν χωρίς αναστάτωση και φαγωμάρα μεταξύ των κλάδων.