Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΣΚ | 28 Απριλίου 2020, 08:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως παιδι δασκαλων, εχω ζησει την αναγκη πιο 'εξατομικευμενης' διδασκαλιας απο μικρη. Διδασκω στην τριτοβαθμια εκπαιδευση τα τελευταία 20 χρονια. Σε πανεπιστημια οπου ειχα την ευκαιρια να δουλεψω με μικροτερες ομαδες φοιτητων(5-15) τα αποτελεσματα ηταν παντα κοντύτερα στα επιθυμητά. Στον παιδικο και νηπιαγωγειο που πήγε ο 'μεγαλος' μου γιος στην Κωνσταντινουπολη ο αριθμος των παδιων/τμημα αυξανεται πολυ λιγο σταδιακα ακριβως για να προσαρμοζεται στις αναγκες καθε ηλικιας: στα 2 ηταν 8 παιδια ανα μια δασκαλα+βοηθο, στα 3 ηταν 10 παιδια κοκ φτανοντας στα 16 παιδια στην ηλικια των 6. Αν σκοπος του υπουργειου ειναι η παιδαγωγηση και η μαθηση και οχι ο εγκλεισμος παιδιων σε ενα χωρο μεχρι να τελειωσει η δουλεια των γονιων ή να ερθει η σειρά των μεγαλων πια παιδιών να μπουν στην παραγωγικη διαδικασια, τοτε οτι οι αριθμοι αυτοι ειναι παραλογοι, το κατανοει ο καθε εμπλεκομενος. Αν σκοπος ειναι η μειωση του κοστους λογω και ελλιπους υποδομής, τοτε σιγουρα η συνεργασια με καποιον οραματιστη γνωστη στρατηγικης θα μπορουσε να βοηθησει στην παραγωγη πιο λογικων και μακροπροθεσμα αποδοτικων και επιθυμητων λύσεων.