Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης | 28 Απριλίου 2020, 08:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το πρόγραμμα σπουδών που σχεδιάζετε είναι γενικά προς τη σωστή κατεύθυνση ως προς τα αντικείμενα και τον τρόπο εξέτασης, με την επιφύλαξη της μετατροπής του μαθήματος της ΑΕ Γλώσσας και Γραμματείας σε μάθημα "Κλασικών Γλωσσών και Γραμματειών", την οποία θα έπρεπε να εξετάσετε πολύ σοβαρά με βάση και τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές. Υπάρχει όμως ο μεγάλος κίνδυνος να ακυρωθεί το αναμενόμενο αποτέλεσμα, αν τα εγχειρίδια δεν είναι κατάλληλα. Για παράδειγμα, το βιβλίο Ιστορίας της Γ΄Γυμνασίου είναι ένα μονομερές, αντιπαιδαγωγικό και αντιεπιστημονικό εγχειρίδιο, καθώς προσπαθεί να εξηγήσει τη νεότερη και σύγχρονη ιστορία αποκλειστικά από μαρξιστική σκοπιά. Τέτοιες παρωχημένες προσεγγίσεις δεν έχουν καμία θέση στην παιδεία μιας σύγχρονης κοινοβουλευτικής δημοκρατίας για προφανείς λόγους. Υπάρχει εξάλλου και το Σύνταγμά μας, το οποίο είναι αδιανόητο να αντιμάχονται ουσιαστικά τα σχολικά εγχειρίδια. Πρέπει λοιπόν να επιδειχθεί ιδιαίτερη προσοχή στο μείζον αυτό ζήτημα, για να μην ακυρωθεί η ουσία των ρυθμίσεων, δηλαδή το ίδιο το παιδαγωγικό-διδακτικό αποτύπωμα. Ευχαριστώ.