Οποιος έγραψε το παρακάτω κείμενο "Αν υπήρχε όριο στον αριθμό των σχολών που μπορούν να δηλωθούν. Σ’ αυτή την περίπτωση θα ήταν χρήσιμο να γνωρίζει κανείς τον βαθμό του για να αποφασίσει σε ποιό σημείο του φάσματος θα κινηθεί. Όμως κάτι τέτοιο δεν υφίσταται: οι υποψήφιοι μπορούν να δηλώσουν όλες τις σχολές στα πεδία τους." στις προτάσεις του Υπουργείου είναι το λιγότερο άσχετος με τη διαδικασία των προτιμήσεων όπως αυτές δηλώνονται στο μηχανογραφικό.
Πως είναι δυνατό να αναφέρει ότι δεν υπάρχει όριο στη δήλωση των σχολών όταν ΠΡΕΠΕΙ να γνωρίζει ότι ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΙΟ στα ΠΕΔΙΑ (άρα και στις σχολές) και το όριο αυτό είναι μέχρι 2.
Πως είναι δυνατό να ισχυρίζεται κάτι τέτοιο όταν και η επιλογή των πεδίων που θα δηλώσεις εξαρτάται από τις βαθμολογίες σου στα μαθήματα βαρύτητας (ιδιαίτερα στα πεδία 3 και 5).
Τι σημαίνει ο όρος "μάθημα βαρύτητας"; Δεν σημαίνει ότι η επίδοσή σου σε αυτό το μάθημα επηρεάζει ΑΠΟΛΥΤΑ την εισαγωγή σου σε σχολές... Τι είδους μάθημα βαρύτητας θα είναι όταν ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ την επίδοσή σου σε αυτό;
Το σύστημα φτιάχτηκε από ανθρώπους που μέτρησαν όλες τις παραμέτρους του και αποφάνθηκαν: ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ... τι προσπαθείτε να κάνετε... να κόψετε μερικές κολώνες σε μια πολυόροφη οικοδομή επειδή δε σας βολεύουν θεωρώντας ότι η μελέτη της οικοδομής έκανε λάθος και αυτές περισσεύουν!!! Αν είναι ποτέ δυνατό το Υπουργείο παιδείας να λειτουργεί τόοοοοοοσο ανεύθυνα και αποσπασματικά...
Οποιος έγραψε το παρακάτω κείμενο "Αν υπήρχε όριο στον αριθμό των σχολών που μπορούν να δηλωθούν. Σ’ αυτή την περίπτωση θα ήταν χρήσιμο να γνωρίζει κανείς τον βαθμό του για να αποφασίσει σε ποιό σημείο του φάσματος θα κινηθεί. Όμως κάτι τέτοιο δεν υφίσταται: οι υποψήφιοι μπορούν να δηλώσουν όλες τις σχολές στα πεδία τους." στις προτάσεις του Υπουργείου είναι το λιγότερο άσχετος με τη διαδικασία των προτιμήσεων όπως αυτές δηλώνονται στο μηχανογραφικό. Πως είναι δυνατό να αναφέρει ότι δεν υπάρχει όριο στη δήλωση των σχολών όταν ΠΡΕΠΕΙ να γνωρίζει ότι ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΙΟ στα ΠΕΔΙΑ (άρα και στις σχολές) και το όριο αυτό είναι μέχρι 2. Πως είναι δυνατό να ισχυρίζεται κάτι τέτοιο όταν και η επιλογή των πεδίων που θα δηλώσεις εξαρτάται από τις βαθμολογίες σου στα μαθήματα βαρύτητας (ιδιαίτερα στα πεδία 3 και 5). Τι σημαίνει ο όρος "μάθημα βαρύτητας"; Δεν σημαίνει ότι η επίδοσή σου σε αυτό το μάθημα επηρεάζει ΑΠΟΛΥΤΑ την εισαγωγή σου σε σχολές... Τι είδους μάθημα βαρύτητας θα είναι όταν ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ την επίδοσή σου σε αυτό; Το σύστημα φτιάχτηκε από ανθρώπους που μέτρησαν όλες τις παραμέτρους του και αποφάνθηκαν: ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ... τι προσπαθείτε να κάνετε... να κόψετε μερικές κολώνες σε μια πολυόροφη οικοδομή επειδή δε σας βολεύουν θεωρώντας ότι η μελέτη της οικοδομής έκανε λάθος και αυτές περισσεύουν!!! Αν είναι ποτέ δυνατό το Υπουργείο παιδείας να λειτουργεί τόοοοοοοσο ανεύθυνα και αποσπασματικά...